Vi trenger å få lagt ny vannbåren varme. Noen som kan anbefale et rørleggerfirma for dette i Trondheim? Det er mest aktuelt om du vet om noen som er gode på vannbåren varme, men generelt gode erfaringer med rørleggere er også interessant (men skriv da gjerne hva du har brukt dem til).
Vi har allerede kontaktet K Lund for å få anbud, men ønsker andre forslag.
#1437901 - 04/07/201209:21Re: Rørleggerfirma for vannbåren varme i Trondheim?
[Re: Arne_And]
Øyvind V
Besatt
Sted: Trondheim
Om han kan vannbåren varme vet jeg ikke, men vi har brukt Arve Hansen til bygging av bad og toalett, og er svært godt fornøyd med den jobben han har gjort. Og så er han en real fyr.
#1439024 - 05/07/201217:45Re: Rørleggerfirma for vannbåren varme i Trondheim?
[Re: parob]
GeirK
[sensurert]
Sted: Nord for Carl Berners Plass et...
Jeg brukte I. Iversen på alt i vårt hus og var strålende fornøyd med alt inkludert gulvvarme. Firmaet består bare av to veldig trivelige karer som er svært kundeorienterte og har bedre dialog enn håndtverkere flest.
Jeg brukte I. Iversen på alt i vårt hus og var strålende fornøyd med alt inkludert gulvvarme. Firmaet består bare av to veldig trivelige karer som er svært kundeorienterte og har bedre dialog enn håndtverkere flest.
Det tror jeg er det samme firmaet som monterte den vannbårne varmen i huset mitt på 60-tallet (tegningene er stemplet og signert I.Iversen) I så fall har de jo litt erfaring iallefall.