Muligheter
#1435799 - 01/07/2012 00:22 Noen som har testet Herbalife Prolong?
anerz Online
Avhengig

Sted: Rånåsfoss, Sørum.
Ser at Herbalife24 Prolonge har blitt lansert for salg nå.
Hva er erfaringen fra de som har testet det, er det verdt å kjøpe?
Ser det skrives, blant annet på fagerli-24.com at man kan droppe barer og gel når man har dette på flaska. Er det så effektivt?
Tilfelle er det jo penger å spare i forhold til å kjøpe gel dyrt på sportsbutikker. Betalte 170,- for 5 Enervit gel på Sport1 før Bukkerittet nå.

Topp Bli abonnent på Terrengsykkel
#1435826 - 01/07/2012 01:45 Re: Noen som har testet Herbalife Prolong? [Re: anerz]
Kjørpå! Offline
Tørr bak øra

Sted: Drøbak
Jeg fikk en boks for ca 3-4 uker siden av en som jobber som herbalife selger. Har tidligere kjørt med xl1og noe fra maxim, begge de tidligere nevnte har gitt meg magesyre og sure oppstøt ved andstrengelse. Det har jeg hittil ikke fått av herbalifen, smaken er relativt nøytral (smaker vann)
Tror ikke jeg har svar på ditt spørsmål, siden jeg vanligvis ikke bruker verken barer eller gel på de distansene jeg kjører ( ub cup). Men når jeg fikk den så sa hun at den vistnok gir både energi og restutusjon hurtig + at det taes opp fortere i kroppen en andre merker. Personlig så syntes jeg at prolong er den beste sportsdrikken for meg i allefall og jeg kommer til å fortsette med den:) 👍

#1435980 - 01/07/2012 13:52 Re: Noen som har testet Herbalife Prolong? [Re: Kjørpå!]
anerz Online
Avhengig

Beste er vel å teste det selv. Får se om jeg bestiller meg en boks og tester i sommer. Hadde vært greit å slippe gel og barer men synes det høres litt voldsomt ut at man får i seg alt gjennom drikke.

#1435993 - 01/07/2012 14:18 Re: Noen som har testet Herbalife Prolong? [Re: anerz]
ArneW Offline
Avhengig

Sted: Her bor jeg
Hei