Muligheter
#1435799 - 01/07/2012 00:22 Noen som har testet Herbalife Prolong?
anerz Online
Avhengig

Sted: Rånåsfoss, Sørum.
Ser at Herbalife24 Prolonge har blitt lansert for salg nå.
Hva er erfaringen fra de som har testet det, er det verdt å kjøpe?
Ser det skrives, blant annet på fagerli-24.com at man kan droppe barer og gel når man har dette på flaska. Er det så effektivt?
Tilfelle er det jo penger å spare i forhold til å kjøpe gel dyrt på sportsbutikker. Betalte 170,- for 5 Enervit gel på Sport1 før Bukkerittet nå.

Topp Bli abonnent på Terrengsykkel
#1435826 - 01/07/2012 01:45 Re: Noen som har testet Herbalife Prolong? [Re: anerz]
Kjørpå! Offline
Tørr bak øra

Sted: Drøbak
Jeg fikk en boks for ca 3-4 uker siden av en som jobber som herbalife selger. Har tidligere kjørt med xl1og noe fra maxim, begge de tidligere nevnte har gitt meg magesyre og sure oppstøt ved andstrengelse. Det har jeg hittil ikke fått av herbalifen, smaken er relativt nøytral (smaker vann)
Tror ikke jeg har svar på ditt spørsmål, siden jeg vanligvis ikke bruker verken barer eller gel på de distansene jeg kjører ( ub cup). Men når jeg fikk den så sa hun at den vistnok gir både energi og restutusjon hurtig + at det taes opp fortere i kroppen en andre merker. Personlig så syntes jeg at prolong er den beste sportsdrikken for meg i allefall og jeg kommer til å fortsette med den:) 👍

#1435980 - 01/07/2012 13:52 Re: Noen som har testet Herbalife Prolong? [Re: Kjørpå!]
anerz Online
Avhengig

Beste er vel å teste det selv. Får se om jeg bestiller meg en boks og tester i sommer. Hadde vært greit å slippe gel og barer men synes det høres litt voldsomt ut at man får i seg alt gjennom drikke.

#1435993 - 01/07/2012 14:18 Re: Noen som har testet Herbalife Prolong? [Re: anerz]
ArneW Offline
Avhengig

Sted: Her bor jeg
Hei

Jeg har brukt prolong i ca 2 måned nå og det funker utmerket. Senest i går brukte jeg det på Hedemarksvidda rundt. 2 flasker med vann og prolong. Ingen barer eller gel på lomma og følte meg mett når jeg kom i mål. Utmerket produkt som gjør at det er en ting mindre å tenke på under ritt. Eneste å utsette på er kanskje smaken.

#1435998 - 01/07/2012 14:30 Re: Noen som har testet Herbalife Prolong? [Re: anerz]
Espen Offline
[sensurert]

Sted: Oslo
Jeg har aldri spist gele og barer, men det virker jo helt jævelig.

Spesiellt gele. Æsj.

e

#1436526 - 02/07/2012 11:17 Re: Noen som har testet Herbalife Prolong? [Re: anerz]
Joano Offline
Tørr bak øra

Sted: Trondheim
Jeg har en uåpnet boks som jeg ikke kommer til å bruke hvis noen vil kjøpe den.

#1443745 - 14/07/2012 20:10 Re: Noen som har testet Herbalife Prolong? [Re: Joano]
anerz Online
Avhengig

Har ikke fått testet dette på noe ritt enda, men benyttet det på 2 treningsturer. Først en flaske på en 2 timeres tur for å sjekke om det var drikkendes.
Er noe tykkere en vanlig energidrikke, smaker svakt sitron, egentlig ganske godt.
2 testtur var på onsdag, skulle besøke et vennepar som var på ei hytte på Budor(løten). Sendt samboer og unge avgårde i bilen og syklet selv opp på det som ble litt over 13mil på 4,5 time med kun 2 0,7 flasker med Prolong som drikke. Frokost før start var kun en porsjon med Formula1 shake, tok i tillegg en Bixit bar mens jeg sto og ventet på grønt lys under noe veiarbeid på RV24.
Gikk for det meste i sone1 på turen så ikke store energi forbruket, men føler at noe av egenskapen i produktet viste seg frem. Følte aldri meg noe tom for energi og var på en måte "mett" hele tiden. Blir moro å prøve det på et ritt hvor man trenger rask tilførsel av energi.

#1443748 - 14/07/2012 20:19 Re: Noen som har testet Herbalife Prolong? [Re: anerz]
Andrehua Offline
Besatt

Sted: Kongsvinger
Jeg har brukt det i hele år, fungerer utrolig bra. Ikke hatt i meg en eneste gel siden jeg kjøpte boksen i Mars fra Sverige. En annen genial ting er Hydrate. En liten pose med pulver i vannet, så smaker det godt. Og du slipper Ringer.. Mye billigere i lengden og.

Send meg en PM om noen vil prøve. ICON_SMILE