#1423734 - 14/06/201214:06Plass til og øve på hopp i Trondheim/Omegn?
MAN
Avhengig
Sted: Trondheim
Hei,
Er ganske fersk på DH sykkel, og var gira på og øve meg litt på hopp og dropp før jeg tar skikkelig sats på dette i terrenget. Noen som vet om noen bra plasser og øve på dette?
Mvh Marius
_________________________ You never escape the presidency. And there's not a moment where you don't think about being President - unless you're riding mountain bikes as hard as you possibly can
#1424211 - 14/06/201223:59Re: Plass til og øve på hopp i Trondheim/Omegn?
[Re: MAN]
Jonas Tilseth
Ivrig
Sted: Trondheim
Dude, bruk gruppa på facebook! Anyway, her er de mest offisielle stedene for å hoppe litt. Neste hopp i planene er fra festningen; et sinnsykt gap og fall! Blir helt sjukt, må bare vente på godkjenning fra kommunen. Snakk om å refse litt i jorda for å ordne kicker og landing.
Søndag er ikke dagen for DH sykling på våttåkammen. Det stoler jeg på at Jonas og eventuelt andre gjør deg oppmerksom på. Les, forstå og følg stivettreglene.
Disclaimer : tolket tråden slik at du planlegger å bombe våttåkammen med dh sykkel på en søndag.
#1430004 - 22/06/201219:33Re: Plass til og øve på hopp i Trondheim/Omegn?
[Re: MAN]
Oddi
Avhengig
Sted: Trondheim (desverre)
Haha! Sprøtt. Var knallgod når jeg hadde den den sykkelen der, men det er jo en god stund siden jeg solgte den nå. Har faktisk et sett fjærer til fremgaffelen liggende og slenge et eller annet sted. Hvis jeg finner de iløpet av sommern så kan jeg jo ta de med oppover. Er det frekt å spørre hvor mye du ga for den?