Side 3 av 3 < 1 2 3
Muligheter
#1421968 - 12/06/2012 13:05 Re: Hvem har bygget elementene på Slengfehøgda? [Re: ByggmesterBob]
ByggmesterBob Offline
Fersking

Sted: Lillomarka
Sitat: ByggmesterBob
Sitat: polkaDOT
Sitat: Benny Banditt
HEI! Andy, nå slutter du å ta deg til rette ass!
Ødelegger for alle ikke sant.

Faan, ikke tyst a Bob.

Hvem er denne ment til?

ByggmesterBob:Ikke til meg hvertfall. Jeg lover.

Topp Bli abonnent på Terrengsykkel
#1421981 - 12/06/2012 13:21 Re: Hvem har bygget elementene på Slengfehøgda? [Re: thomast]
ByggmesterBob Offline
Fersking

Sted: Lillomarka
Hva skjer på byggefronten om dagen a?
Noen som har noen kule prosjekter på gang el?
Det er bare å si ifra hvis du/dere trenger hjelp.
Uansett lovlig eller ikke...

#1422015 - 12/06/2012 13:49 Re: Hvem har bygget elementene på Slengfehøgda? [Re: ByggmesterBob]
Anders A-R Offline
Besatt

Sted: Oslo, Carl Berner / Halden
Alle som vil er hjertelig velkommen til å bli med NOTS på dugnad. Om man er vaskeekte stivandal fra Ghana eller fra Årvoll spiller ingen rolle devilsmile

#1422243 - 12/06/2012 18:48 Re: Hvem har bygget elementene på Slengfehøgda? [Re: Sdl]
tmork Offline
Lilloman
[sensurert]

Sted: ut i vår hage - "osolo"
Sitat: Sdl
De rundt 20 trærne som lå over stien ble ryddet vekk i slutten av Mai.

Er stien igjen farbar, så flott!

Det er jo sånn her i skævven, at det er jævlig mange stier, så bare drit i å sykle på slengfehøgda da,(kan ikke tenke meg at 10% av dere her på forumet pleide å sykle der før denne toppen ble kjent her på forumet)hvis du syntes det blir for høyt ned.

Da Howard og meg fant veien dit en gang i april 2005 var det flere steder ingen sammenhengende sti - vi tråkka over frodig lyng for å knytte stien sammen. Tror ikke det var spesielt stor trafikk i området før den tid....

#1422245 - 12/06/2012 18:51 Re: Hvem har bygget elementene på Slengfehøgda? [Re: Sdl]
tmork Offline
Lilloman
[sensurert]

Sted: ut i vår hage - "osolo"

Broene er laget med tanke på å sykle oppover. Svært få som sykler opp rundt den andre broa også tror jeg. Men, man skal aldri si aldri. Har sett mye rart i mitt liv.

Den ene broen løser jo et reelt problem, mens den andre er bygd for de uten sterke bein ;-)

#1514992 - 03/11/2012 14:33 Re: Hvem har bygget elementene på Slengfehøgda? [Re: thomast]
Anders A-R Offline
Besatt

Sted: Oslo, Carl Berner / Halden
NOTS har mottatt en henvendelse fra Statens Naturoppsyn ang bygging på Revlikollen og Slattumsrøa.

Vi har svart at vi ikke kan stille oss bak bygging som er gjort ulovlig, og vi vil oppfordre alle til å rette seg etter de lovene og reglene som gjelder.

NOTS jobber for å hindre at det blir vedtatt forbud mot sykling uten saklig grunn i områder som f.eks Slattumsrøa, men dette hjelper ikke akkurat saken vår.

SNO har ikke sagt noe om hva som skjer med byggverkene, men man må nok regne med at de kan bli revet.

Side 3 av 3 < 1 2 3