2'ern er en fin opplevelse bare man finner riktig vei inn.
Akkurat denne får stå for din regning. Jeg driver ikke med slikt....
Apropos rakker! Fant denne gamle rakkeren i mod'et stand, og den gikk begge gangene. Foreslår å døpe den hoppestokken, etter XXX (vil sikkert være anonym) hoppet til skogs for noen år siden. Det finnes videobevis:-) Ble 2 timer med kozecruxing
Boen
Tørr bak øra
Sted: Verdal
Sitat: gikke
Sitat: jonnykast
Artig å se hvor hissig enkelte blir når de skal klaske en liten ball på ei plen!
"Hysjerne" var uten unntak damer i overmoden alder.
Det ble en spesiell sykkelopplevelse ettersom vi måtte være stille og ikke le høyt. Vi vil nok oppleve dette ofte utover sommeren og jeg håper alle kan vise hensyn.(da mener jeg vi som sykler og de som slår ball) Tror nok at det er viktig å ikke gå inn i noen harde diskusjoner og kjefterunder med disse golferne. Erik har opprettet en god kontakt med greenkeeperen på anlegget, og skal sammen finne gode løsninger slik at vi alle kan bruke området. Vi kan mene hva vi vil ift allemannsretten, men tror nok at vi vinner tilslutt uten de store slosskampene.
Ellers vil jeg takke alle for en flott tur!
gikke
Besatt
Sted: ca midt på.
Sitat: arimath
Takk fer turen! Det e jo alltid ei fernøyels å kom te Verdal, med sykkel hvertfall.
Tenkt æ skoill vis fram nån videosnutta tå ein som prøvd sæ ein sju-ått gang nedover et sva, men æ veit itj kolles æ gjær det. Kan du instruer mæ du Erik?:-)
Takker for stående ovasjoner. Er helt i startgropa. Kommer flere filmsnutter utover sommeren. Det ble så hakkete på redigering at det var vanskelig å time start/ slutt på klippene.
Nå har ALLE Gopro. Før sesongen er over bør det ligge klipp fra alle kjente og endel ukjente stier og områder. I'll do my best....
Hærrrrlig kveldstur på 2 1/2 time inkl. pratepause, veldig stor fart(!) og finslepen teknikk på høyt nivå av mitt hyggelige turfølge på Velicoped, Erik, Mads og Claus. Jeg hang da sånn rimelig bra med jeg også. Trones framstår som et praktfullt anlegg for stisykling akkurat nå. Alle løyper er åpne!
PS. Vi møtte selvfølgelig også Christian, han visste oss eminent teknikk med den røde(?) plastraka si! Lærerikt og informativt.