kan bestilles for oss som har jetcarrier-addresse, men er folk villige til å betale 40$ + frakt for en plastdings som den? isåfall kan jeg kjøpe inn noen
Nå har jeg kjøpt den latterlig dyre nummerholderen fra Canyon, så jeg er kanskje ikke representativ... men jeg hadde vært interessert i å skaffe meg en Bar Fly selv om det blir "dyrt"...
Jeg venter på at Morten Tillquist evt. Quarq får ferdig sine tenker jeg. Tenkte på JetCarrier men da blir festet altfor dyrt i forhold til å være bare en liten plastdings.
Evt. om du får til en grei fraktpris så kan jeg alltids prøve en BarFly også. Det er alltids en sykkel som kan trenge en slik
#1381214 - 25/04/201210:57Re: Vis oss din 2012 racer!
[Re: KnutB]
TashkentTerror
Avhengig
Sted: Oslo
Jeg har vært i kontakt med Above Category gjennom to måneder for å få dem til å sende til Norge, det har nemlig blitt lovet at de skal kunne sende til utlandet. Muligheten har imidlertid latt vente på seg.
avventer svar på om de kan gi meg noen kvantumsrabatter, hvis så får vi igang en bestillingstråd og tar resten der. ikke dyrt med jetcarrier på ting med lite volum så det skal gå kjapt og greit.
Denne ser ikke så aller verst ut. Selges av håndtverkeren selv via en smådårlig og bortgjemt hjemmeside. Det står at han kun sender til England, men jeg kontaktet ham og han sender mer enn gjerne til oss på andre siden av vannet også.
Jeg forbeholder meg retten til å synes at alle disse "holderne" er en uting, og at det eneste riktige er å ha enheten festet på stemmet. Mener at stilpolitiet må komme med en prinsipiell uttalelse om temaet snarest før det går helt galt.
#1381560 - 25/04/201216:36Re: Vis oss din 2012 racer!
[Re: luna]
evilelvis
Entusiast
måtte lage meg en brakett selv i dag:
fått ett lag med svart lakk nå, litt pussing og ett nytt lag i morgen så blir den "fin nok". kanskje kle den med carbonfolie? avstandshylser fant jeg også, mangler bare lange nok skruer....
Jeg forbeholder meg retten til å synes at alle disse "holderne" er en uting, og at det eneste riktige er å ha enheten festet på stemmet. Mener at stilpolitiet må komme med en prinsipiell uttalelse om temaet snarest før det går helt galt.
Så lenge det bedrer produktets funksjonalitet og ikke forringer annen så ser jeg ingen hensikt å fordømme dette på noen måte. Fungerer det for protour-gutta så fungerer det nok for oss også.
Nyinnkjøpt for året, og første gang på KTM og Di2.. Fått et par turer og er strålende fornøyd! Kun et par små justeringer av sadel og styre, så kan dette bli en særdeles bra sesong! Større bilde: http://i.imgur.com/xOdle.jpg
Ikke at jeg kunne skylde på utstyret før heller, men nå er endelig drømmesykkelen her etter 6 måneder med mye styr: Wilier Zero.7 med Super Record EPS. Oppsettet som er avbildet (Bora One og uten SRM) veier 6,2.
Det er egentlig kun fuktighet som power unit'en (batteri + styreenhet) er utsatt for der den sitter. Campa hevder hardnakket den tåler "alt". De senket den 1 meter under vann i 1 time uten problemer.
#1382008 - 26/04/201208:14Re: Vis oss din 2012 racer!
[Re: Trumf]
parkprest
Veteran
Sitat: Trumf
Det er egentlig kun fuktighet som power unit'en (batteri + styreenhet) er utsatt for der den sitter. Campa hevder hardnakket den tåler "alt". De senket den 1 meter under vann i 1 time uten problemer.
Hmm... Etter ti mil i regnvær på norske vårveier er den nok utsatt for litt mer enn bare fuktighet er jeg redd.
Hmm... Etter ti mil i regnvær på norske vårveier er den nok utsatt for litt mer enn bare fuktighet er jeg redd.
De sendte greiene tilbake til tegnebrettet fordi de fikk vanninntrenging på noen sykler som hadde stått på taket av en bil på motorvei i dassregn, så det burde gå greit med litt friskt norsk regnvær.
Nå er jeg en enkel fyr, så synes Scarponi (og resten av Lampre) plasseringen funker i Paris-Roubaix, så holder det for meg også - selv i ti mil i regnvær på norske vårveier