Side 15 av 15 < 1 2 ... 13 14 15
Muligheter
#1400124 - 16/05/2012 20:22 Re: "bare være venner" [Re: Freakout]
pedaIglipp Online
Besatt

Sitat: Freakout
Skal vel kanskje være ett "ikke" mellom kanskje og sittet? Sånn at det ble sånn: "..så hadde du kanskje IKKE sittet dameløs foran tastaturet nå heller" ICON_WINK

Jepp. Den manglen tok litt meningen ut av innlegget ja. Arrghh

Topp Bli abonnent på Terrengsykkel
#1400675 - 17/05/2012 19:26 Re: "bare være venner" [Re: pedaIglipp]
brandonman:) Offline
Avhengig

Sted: oslo
Sitat: pedaIglipp
Sitat: brandonman:)
Jeg er meg selv! Jeg skrev "neida" bak komentaren min, og det betyr at det jeg skrev var kødd, men dere tar vist alt ,for serriøst.

Hadde du tatt det som ble skrevet her litt mer seriøst, så hadde du kanskje ikke sittet dameløs foran tastaturet nå heller.

unskyld meg men dette må jeg bare ta opp igjen, hvordan kan du utalle deg om noe du absolutt ikke vet noe om? Jeg mener, jeg har satt veldig stor pris på denne tråden og hjelpen dere har gitt meg, og tatt alle innlegene serriøst. Så du kan ikke komme her og si at jeg ikke har tatt denne tråden serriøst. kanskje jeg ikke hadde sittet dameløst foran tastaturet nå? Kanskje det eller kanskje ikke, jeg gjorde mitt beste men klarte forsatt å ikke få dame, so what? Finnes millioner av damer der ute. Funket ikke det denne gangen så får det vel gjøre det neste, jeg prøver.

#1400750 - 17/05/2012 20:58 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
Freakout Offline
Ringrev

Sted: Lommedalen
Jeg er meg selv! Jeg skrev "neida" bak komentaren min, og det betyr at det jeg skrev var kødd, men dere tar vist alt ,for serriøst.

Hadde du tatt det som ble skrevet her litt mer seriøst, så hadde du kanskje ikke sittet dameløs foran tastaturet nå heller.

unskyld meg men dette må jeg bare ta opp igjen, hvordan kan du utalle deg om noe du absolutt ikke vet noe om? Jeg mener, jeg har satt veldig stor pris på denne tråden og hjelpen dere har gitt meg, og tatt alle innlegene serriøst. Så du kan ikke komme her og si at jeg ikke har tatt denne tråden serriøst. kanskje jeg ikke hadde sittet dameløst foran tastaturet nå? Kanskje det eller kanskje ikke, jeg gjorde mitt beste men klarte forsatt å ikke få dame, so what? Finnes millioner av damer der ute. Funket ikke det denne gangen så får det vel gjøre det neste, jeg prøver.

#1400942 - 18/05/2012 00:32 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
pedaIglipp Online
Besatt

unskyld meg men dette må jeg bare ta opp igjen, hvordan kan du utalle deg om noe du absolutt ikke vet noe om?

Hva prater du om? Du har jo vrengt ut situasjonen i godt detaljeringsnivå?

Kanskje det eller kanskje ikke, jeg gjorde mitt beste men klarte forsatt å ikke få dame, so what? Finnes millioner av damer der ute. Funket ikke det denne gangen så får det vel gjøre det neste, jeg prøver.

Det var også det som ble sagt av de som foreslo en litt mindre "friend zone"-aktig tilnærming enn den du valgte. At du nå er mer åpen for at det kan være andre jenter å satse på, er en litt annen forutsetning enn det du åpnet tråden med.

Lykke til, og husk at selv om det finnes millioner av damer, så er det bare noen få som er spesielle. For deg.
Men hvis du velger "det finnes millioner av damer der ut"-retningen, vil du få mye mer ut av supernalles råd enn tøffelrådene.

#1400955 - 18/05/2012 00:56 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
FHanserud Offline
Avhengig

Sted: Moholt
Jeg foreslår at noen lagrer denne tråden på et eller annet vis, og sender hele greia til Brandon på attenårsdagen hans.

#1400958 - 18/05/2012 01:04 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
Freakout Offline
Ringrev

Sted: Lommedalen
bruke alle triksene i russetiden din!

#1401222 - 18/05/2012 11:54 Re: "bare være venner" [Re: FHanserud]
Avhengig

Sitat: FHanserud
Jeg foreslår at noen lagrer denne tråden på et eller annet vis, og sender hele greia til Brandon på attenårsdagen hans.

en minnepinne kommer for kort. ICON_LAUGH

#1401851 - 19/05/2012 00:52 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
sl500 Offline
Ringrev

Sted: Tønsberg
Det er være hvis den andre pinnen er for kort :-)

#1401890 - 19/05/2012 08:45 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
A4-Biorobot Offline
Entusiast

Sted: Nord-Trøndelag
Skulle det allikevel ikke gå helt etter planen, kan du alltids fange opp noen tips her: http://www.nattogdag.no/uteliv/artikler/3531/oslovolden-2-intervju-med-en-voldtektsmann

#1401920 - 19/05/2012 10:23 Re: "bare være venner" [Re: A4-Biorobot]
Avhengig

Sitat: A4-Biorobot
Skulle det allikevel ikke gå helt etter planen, kan du alltids fange opp noen tips her: http://www.nattogdag.no/uteliv/artikler/3531/oslovolden-2-intervju-med-en-voldtektsmann

hva i h@lvete!? ICON_LAUGH

Redigert av brandonman:) (19/05/2012 10:23)

#1401936 - 19/05/2012 10:58 Re: "bare være venner" [Re: sl500]
SimonS Offline
Søk hjelp!

Sted: Tromsø
Sitat: sl500
Det er være hvis den andre pinnen er for kort

Litt GeirK modus på/] Kan du forklare dette er du snill?

http://ridetromso.com/simons/

http://manteresting.com

#1401945 - 19/05/2012 11:08 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
Avhengig

Jeg tror han mener 3 minnepinner holder? ICON_WINK

#1448022 - 23/07/2012 01:54 Re: "bare være venner" [Re: pedaIglipp]
supernalle Offline
Besatt

Sted: Manhattan Beach

Men hvis du velger "det finnes millioner av damer der ut"-retningen, vil du få mye mer ut av supernalles råd enn tøffelrådene.

Joda,
men jeg vil også påstå at hvis du utvikler deg mer på dameområdet og får mer interesse fra dem og stor erfaring med damer, så vil du:
1. Bli mer raffinret i hvordan du ønsker at dama skal være.
2. Ha en større mulighet til å faktisk treffe en drømmedame.

Jeg vil heller ikke si at jeg egentlig beskriver en metode. Min erfaringer er at damer er konterintuitive. Du må derfor prøve det motsatte av hva du har blitt fortalt og tror du skal gjøre ovenfor damer. Du vil til tider bli sjokkert over hva som skjer. Det er i grunnen mitt sterkeste råd. Det gjør det hele også veldig morsomt.

Det har også vært en diskusjon her om å være deg selv. Vel, å være seg selv er en sannhet med visse modifikasjoner. Jeg kan skrive mye her, men nøyer meg med å si at du må være troverdig (misser du her er det game over). Tror du ikke at majoriteten av de såkalte "badboysene" faker?
Det er ikke slik at det er en satt måte å være på. Du har valgfriheter (ofte innenfor din personlighetstype), men du kan ikke velge hva som helst. Det viktige er uansett å tenke igjennom det, og ikke være slik omgivelsene prøver å pålegge deg å være, men å søke hva som er best for deg selv.

Forrøvrig er A4-Biorobot sin analyse spot on, etter mine begreper, selv om jeg ville ordlagt meg litt anderledes.

Jeg vil også kommentere min eget utsagn: Men husk samtidig at du hele tiden må være høflig og at hun ikke "kan ta deg på å være arrogant". Dette kan misforstås. Det er viktig å legge vekt på "kan ta deg". Det betyr bare at hun ikke har noe på deg der hun til stadighet kan referere til en spesiell negativ handling som du angivelig skulle ha gjort. Gjør hun det allikevel så er det metoder å takle det på. Å være arrogant i seg selv har attraksjonsverdi (en av grunnene til at badboy fungerer så godt). Men du kan ikke bare være arrogant. Du må bygge på med andre ting også.

Forøvrig, tøffelhelter får kun damer som har gitt opp å få drømmemannen.... det er ingen dame som kan si med et "straight face" at de ønsker en tøffelhelt av en mann.

En av kritikkene jeg hadde til deg var at du fortalte henne hva du følte for henne. Men en annen ting du bør unngå er å sjekke damer i klassen/på arbeidsplassen. Det kan gå bra å finne dame på jobben/skole, men å jobbe et sted med en person du har hatt et stygt brudd med, er ikke å foretrekke (det har jeg sett på nært hold flere ganger). Her gjelder regelen: Se, men ikke røre. Behandle dem som det du er satt til å gjøre, nemlig som arbeidskollegaer. Vær derfor ikke taktisk i forhold til attraksjon, men heller karrieremessig. Det kan være to forskjellige ting.

Har brandonman noen oppdatering så hadde det vært fint.

-Steve Jobs

#1448236 - 23/07/2012 13:46 Re: "bare være venner" [Re: supernalle]
supernalle Offline
Besatt

Sted: Manhattan Beach
.... og som Jokke sier:

La alltid en jente sjekke deg. Det er mye enklere spør du meg

Lykke til videre...........

-Steve Jobs

#1530462 - 05/12/2012 23:31 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
PålGnål Offline
Avhengig

Sted: Kristiansand
På tide med en oppsummering Brandonsman?

Side 15 av 15 < 1 2 ... 13 14 15