#1371221 - 13/04/2012 14:09
Re: "bare være venner"
[Re: brandonman:)]
|
Besatt
Sted: Manhattan Beach
|
Ok, så dere er kjærester nå altså????? ikke det nei.... ring meg når dere er det. Dude, du er ikke i mål før du er i mål. Merk deg de ordene. Så langt er det du som har feil. Av innlegget så leser jeg: Hun liker ikke å bli mislikt pga av avvisningen og hun vil gjerne at du ligger etter henne. At hun spør om hva du liker med henne trenger ikke ha noen annen betyding enn at hun vil kontrollere deg enda mer.... for min del ville det slått på alle varsellampene. Jeg sier ikke at dette nødvendigvis er negativt, men det er ingenting i innlegget ditt som tyder på at du er nærmere målet ditt.
|
Topp
|
Bli abonnent på Terrengsykkel
|
|
|
#1371234 - 13/04/2012 14:20
[Re: supernalle]
|
Avhengig
Sted: Majorstuing
|
At hun spør om hva du liker med henne trenger ikke ha noen annen betyding enn at hun vil kontrollere deg enda mer.... for min del ville det slått på alle varsellampene. Ærlig talt. Gi jenta en sjanse i det minste.
|
|
Topp
|
|
|
|
#1371242 - 13/04/2012 14:29
|
Avhengig
Sted: Melhus, Trøndelag
|
Fantastisk tråd:) Lykke til brandon! Mitt tips: Det er ikke tvingende nødvendig å konkretisere/bekrefte at "nå er vi sammen".. Det beste er om dere kanskje bare glir og flettes til hverandre, og en dag bare innser at "nei, vi har da vel i praksis vært sammen en stund allerede" Lars E. - Forlova med ei snill og god finnmarksberte med feil og mangler som alle andre.. 
Topp
|
|
|
|
#1371243 - 13/04/2012 14:31
|
Besatt
Sted: Skikkelig midt på treet
|
Ok, så dere er kjærester nå altså????? ikke det nei.... ring meg når dere er det. Dude, du er ikke i mål før du er i mål. Merk deg de ordene. Så langt er det du som har feil. Av innlegget så leser jeg: Hun liker ikke å bli mislikt pga av avvisningen og hun vil gjerne at du ligger etter henne. At hun spør om hva du liker med henne trenger ikke ha noen annen betyding enn at hun vil kontrollere deg enda mer.... for min del ville det slått på alle varsellampene. Jeg sier ikke at dette nødvendigvis er negativt, men det er ingenting i innlegget ditt som tyder på at du er nærmere målet ditt. Brandonman; lykke til med kjærleiken. Han beskriver kjærleiken som om det er en konkurranse med 1 vinner. Det blir det først når du gifter deg, og det er noen år til ennå vil jeg tro.
Topp
|
|
|
|
#1371249 - 13/04/2012 14:37
[Re: pedaIglipp]
|
Ivrig
Sted: Åsane, Bergen
|
Damer er 99 % følelsesstyrt. Jeg tror vi må si det sånn at 99% av damene som gidder føre en samtale med Ketle har gitt opp logikk og prøver seg med følelsestyrt interaksjon for å få samtalen til å gå :-) Du FØLER at jeg ikke hører på logikk?
Topp
|
|
|
|
#1371261 - 13/04/2012 14:42
[Re: Kjartandaddy]
|
Besatt
|
Han beskriver kjærleiken som om det er en konkurranse med 1 vinner. jøss, fortell... den påstanden har vel ingenting med virkeligheten å gjøre, har den vel..... Verden er full av damer. Mange passer sammen med mange....... ikke la noen kaste bort tida di. Life is short.
|
Topp
|
|
|
|
#1371271 - 13/04/2012 14:48
[Re: Clotho_NOR]
|
Søk hjelp!
Sted: Fredrikstad
|
Fantastisk tråd ! Den har satt meg 20 år tilbake i tid, og jeg kjenner meg veldig godt igjen i trådstarters problemer, bortsett fra at han er mye tøffere enn jeg var i 9.klasse.
De har fjesboka nå, vet du.  Lettere å være tøff på face.
Topp
|
|
|
|
#1371280 - 13/04/2012 14:57
|
Besatt
Sted: Pierre Cristal
|
Som i mange andre sammenhenger gjelder K.I.S.S.!
Keep It Simple Stupid!
Og lykke til.
|
Topp
|
|
|
|
#1371283 - 13/04/2012 15:00
|
Avhengig
Sted: oslo
|
Ok, så dere er kjærester nå altså????? ikke det nei.... ring meg når dere er det. Dude, du er ikke i mål før du er i mål. Merk deg de ordene. Så langt er det du som har feil. Av innlegget så leser jeg: Hun liker ikke å bli mislikt pga av avvisningen og hun vil gjerne at du ligger etter henne. At hun spør om hva du liker med henne trenger ikke ha noen annen betyding enn at hun vil kontrollere deg enda mer.... for min del ville det slått på alle varsellampene. Jeg sier ikke at dette nødvendigvis er negativt, men det er ingenting i innlegget ditt som tyder på at du er nærmere målet ditt. har j o aldri sagt at vi er sammen, bare at vi er enner og jeg forsatt har en sjanse! nå må du ikke komme med meninger om noen du ikke kjenner til heller. hun ville høre på hvorfor jeg likte henne, so what? man vol jo gjerne høre om sine gode sider? :)hvorfor tenke så mye over et spørsmål og heller bare svare den og føle seg lykkelig? skjerp deg litt  vil gjerne ringe deg om vi noen gang blir sammen,men da må du iså fall ikke ha mensen!
Redigert av brandonman:) (13/04/2012 15:01)
Topp
|
|
|
|
#1371286 - 13/04/2012 15:02
[Re: Raskall]
|
Avhengig
|
Fantastisk tråd ! Den har satt meg 20 år tilbake i tid, og jeg kjenner meg veldig godt igjen i trådstarters problemer, bortsett fra at han er mye tøffere enn jeg var i 9.klasse.
De har fjesboka nå, vet du.  Lettere å være tøff på face. er like tøff på virkeligheten 
Topp
|
|
|
|
#1371299 - 13/04/2012 15:17
|
Besatt
|
Ok, så dere er kjærester nå altså????? ikke det nei.... ring meg når dere er det. Dude, du er ikke i mål før du er i mål. Merk deg de ordene. Så langt er det du som har feil. Av innlegget så leser jeg: Hun liker ikke å bli mislikt pga av avvisningen og hun vil gjerne at du ligger etter henne. At hun spør om hva du liker med henne trenger ikke ha noen annen betyding enn at hun vil kontrollere deg enda mer.... for min del ville det slått på alle varsellampene. Jeg sier ikke at dette nødvendigvis er negativt, men det er ingenting i innlegget ditt som tyder på at du er nærmere målet ditt. har j o aldri sagt at vi er sammen, bare at vi er enner og jeg forsatt har en sjanse! nå må du ikke komme med meninger om noen du ikke kjenner til heller. hun ville høre på hvorfor jeg likte henne, so what? man vol jo gjerne høre om sine gode sider? :)hvorfor tenke så mye over et spørsmål og heller bare svare den og føle seg lykkelig? skjerp deg litt  vil gjerne ringe deg om vi noen gang blir sammen,men da må du iså fall ikke ha mensen! Vi får se hva som skjer da vet du. Jeg vil understreke at jeg ikke sier at det nødvendigvis ikke blir noe. Men at du må passe deg for å tolke ting ut av en situasjon som du ikke kan. Det at du kritiserer meg for å analysere situasjonen er litt rart. Hvorfor opprettet du tråden? Du må tåle å få svar du ikke liker. I din alder har man dessverre ikke fullstendig utviklede refleksjonsevner, så man hører på (og tror på) det man liker å høre på. Du får ta vare på tråden og lese den igjen om 10-15-20 år, så får du se etter hvem og hva du tror på da.
|
Topp
|
|
|
|
#1371306 - 13/04/2012 15:30
[Re: Dan]
|
[sensurert]
Sted: Nord for Carl Berners Plass et...
|
Endelig noen som klarer å håndtere supernalle i en diskusjon. GeirK, les og lær! Jeg ser den. Jeg forsøkte med empiri og logikk. Det fungerte ikke.
Topp
|
|
|
|
#1371308 - 13/04/2012 15:32
[Re: Ketle]
|
[sensurert]
Sted: Nord for Carl Berners Plass et...
|
Prøv noe så enkelt som at det er vitenskaplig bevist at menn tåler mer smerte og er mindre syke enn kvinner. Lykke til!! Fordi de mener at det som er vitenskapelig bevist ikke er vitenskapelig bevist?
Topp
|
|
|
|
#1371310 - 13/04/2012 15:34
[Re: GeirK]
|
Besatt
|
Jeg forsøkte med empiri og logikk. Det fungerte ikke. Slik GeirK-logikk basert på falske premisser. Ja, det har jeg lagt merke til.
|
Topp
|
|
|
|
#1371311 - 13/04/2012 15:38
|
Avhengig
|
Ok, så dere er kjærester nå altså????? ikke det nei.... ring meg når dere er det. Dude, du er ikke i mål før du er i mål. Merk deg de ordene. Så langt er det du som har feil. Av innlegget så leser jeg: Hun liker ikke å bli mislikt pga av avvisningen og hun vil gjerne at du ligger etter henne. At hun spør om hva du liker med henne trenger ikke ha noen annen betyding enn at hun vil kontrollere deg enda mer.... for min del ville det slått på alle varsellampene. Jeg sier ikke at dette nødvendigvis er negativt, men det er ingenting i innlegget ditt som tyder på at du er nærmere målet ditt. har j o aldri sagt at vi er sammen, bare at vi er enner og jeg forsatt har en sjanse! nå må du ikke komme med meninger om noen du ikke kjenner til heller. hun ville høre på hvorfor jeg likte henne, so what? man vol jo gjerne høre om sine gode sider? :)hvorfor tenke så mye over et spørsmål og heller bare svare den og føle seg lykkelig? skjerp deg litt  vil gjerne ringe deg om vi noen gang blir sammen,men da må du iså fall ikke ha mensen! Vi får se hva som skjer da vet du. Jeg vil understreke at jeg ikke sier at det nødvendigvis ikke blir noe. Men at du på passe deg for å tolke ting ut av en situasjon som du ikke kan. Det at du kritiserer meg for å analysere situasjonen er litt rart. Hvorfor opprettet du tråden? Du må tåle å få svar du ikke liker. I din alder har man dessverre ikke fullstendig utviklede refleksjonsevner, så man hører på (og tror på) det man liker å høre på. Du får ta vare på tråden og lese den igjen om 10-15-20 år, så får du se etter hvem og hva du tror på da. jeg søkte om hjelp ikke en analyse og iså fall ikke en nagativ om en jeg liker. kansje jeg liker å høre på positive innleg,men jeg er i så fall ikke en kjiping.Vet jo ikke hvorfor du er så negativ... noen år i framtiden når du endelig har klart å bli en blid person så kan du kommer tilbake til forumet og tenke om hvor negativ du har vært. jeg er ung og har riktig nok ikke opplevd så mye enda. Men jeg setter pris på det jeg har opplevd så langt og prøver å gjøre det beste ut av det. ... og jeg vil gjerne avslute denne diskusjonen med deg, synes det er litt barnslig? men takker for at du kom fram med dine meninger:)
Topp
|
|
|
|
#1371317 - 13/04/2012 15:47
[Re: Ketle]
|
Besatt
|
Du FØLER at jeg ikke hører på logikk? Hehe, godt forsøk, men å antakelse uten å besitte ugjendrivelig bevis er ikke det samme som føleri.
Topp
|
|
|
|
#1371326 - 13/04/2012 15:55
|
Besatt
|
jeg søkte om hjelp ikke en analyse og iså fall ikke en nagativ om en jeg liker. Du startet jo ikke akkurat opp tråden med en analyse, mer et referat. For å finne tiltak bør man jo analysere situasjonen før man velger hjelpetiltak. Dette har du hatt på skolen vet du: "Først skrive opp og så tenke nøye over saken"
Topp
|
|
|
|
#1371332 - 13/04/2012 16:02
|
Avhengig
|
jeg søkte om hjelp ikke en analyse og iså fall ikke en nagativ om en jeg liker. Du startet jo ikke akkurat opp tråden med en analyse, mer et referat. For å finne tiltak bør man jo analysere situasjonen før man velger hjelpetiltak. Dette har du hatt på skolen vet du: "Først skrive opp og så tenke nøye over saken" så analyser og holdt det negative for deg selv? jeg har som sagt spurt om råd. jeg gidder ikke å diskutere dette her med deg som sagt. så ta fram sykkelen og ta deg en tur så slipper du å forstyrre meg. og dette svaret har jeg tenkt nøye etter og jeg mener hvert eneste ord som er skrevet i dette innleget. men nå må jeg nyte at jeg ikke har mistet min bestevenn så ha meg unskyldt.;)
Topp
|
|
|
|
#1371333 - 13/04/2012 16:02
|
Tørr bak øra
|
Kom igjen da. Gutten kom med et innlegg fra hjertet, synes vi kan svare med hjertet også, eventuelt den varme delen av hjernen. Den kjølige er rett og slett ukul i en sånn situasjon.
|
|
Topp
|
|
|
|
#1371340 - 13/04/2012 16:08
[Re: Reke]
|
Avhengig
|
Kom igjen da. Gutten kom med et innlegg fra hjertet, synes vi kan svare med hjertet også, eventuelt den varme delen av hjernen. Den kjølige er rett og slett ukul i en sånn situasjon. takk for støttet 
Topp
|
|
|
|
#1371347 - 13/04/2012 16:20
|
Medlem
Sted: Trondheim
|
Brandonman: jeg hadde også en slik "venninne" på videregående. I dag er vi samboere og har barn sammen. Det var riktignok ti års "opperom", men livet fungerer på de merkeligste måter av og til. Nå har ikke jeg lest hele tråden, men lykke til 
|
|
Topp
|
|
|
|
#1371352 - 13/04/2012 16:27
[Re: Halvorsn]
|
Avhengig
|
Brandonman: jeg hadde også en slik "venninne" på videregående. I dag er vi samboere og har barn sammen. Det var riktignok ti års "opperom", men livet fungerer på de merkeligste måter av og til. Nå har ikke jeg lest hele tråden, men lykke til gratulerer  og takk. vil også takke dere andre på forumet for at dere har vært så snille og gitt meg gode råd, det setter jeg virkelig stort pris på! 
Topp
|
|
|
|
#1371354 - 13/04/2012 16:28
|
Besatt
|
Hehe, jeg lurer på om vi blir trolla her. Det kryr jo av fjortiser her med jenteproblemer, eller kombinerte trenings- og jugeproblemer. Og ingen av de vil høre når voksne folk snakker til dem. Og de skriver halvveis uforståelig tekst.
brandonman og jontheman må jo være samma karen?
Topp
|
|
|
|
#1371355 - 13/04/2012 16:29
[Re: Halvorsn]
|
Besatt
|
Brandonman: jeg hadde også en slik "venninne" på videregående. I dag er vi samboere og har barn sammen. Det var riktignok ti års "opperom", men livet fungerer på de merkeligste måter av og til. Haha, det der er jo ikke noe måte å oppmuntre guttungen på. "Bare vent 10 år, så blir det nok dere to"
Topp
|
|
|
|
#1371360 - 13/04/2012 16:33
|
Avhengig
|
Hehe, jeg lurer på om vi blir trolla her. Det kryr jo av fjortiser her med jenteproblemer, eller kombinerte trenings- og jugeproblemer. Og ingen av de vil høre når voksne folk snakker til dem. Og de skriver halvveis uforståelig tekst.
brandonman og jontheman må jo være samma karen? nei vi er ikke samme kar, men kan nok være at jeg er litt mer moden enn gjennomnittet  Brandonman: jeg hadde også en slik "venninne" på videregående. I dag er vi samboere og har barn sammen. Det var riktignok ti års "opperom", men livet fungerer på de merkeligste måter av og til. Haha, det der er jo ikke noe måte å oppmuntre guttungen på. "Bare vent 10 år, så blir det nok dere to" og nei, det er ikke verdens beste måte å oppmuntre på, men han er glad for å ha funnet den "rette" og vi får vel bare gratulere han med det 
Topp
|
|
|
|
#1371362 - 13/04/2012 16:34
|
Medlem
Sted: Trondheim
|
Brandonman: jeg hadde også en slik "venninne" på videregående. I dag er vi samboere og har barn sammen. Det var riktignok ti års "opperom", men livet fungerer på de merkeligste måter av og til. Haha, det der er jo ikke noe måte å oppmuntre guttungen på. "Bare vent 10 år, så blir det nok dere to" Du har kanskje et poeng her. Rådet mitt vil nok kunne føre til passiv oppførsel og tro på at ting ordner seg selv 
|
|
Topp
|
|
|
|
|
|