Side 4 av 8 < 1 2 3 4 5 6 7 8 >
Muligheter
#1316216 - 28/12/2011 00:19 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
Trofast Offline
Tørr bak øra

Sted: Ut i det Blå/Sunnmøre
Herlig kveld. Coys.

Topp Bli abonnent på Terrengsykkel
#1316289 - 28/12/2011 12:15 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
tommygutt Offline

Scottselva
Søk hjelp!

Sted: Isfjorden
Nå kommer vel Chelsea til å kjøpe Bale i januar- vinduet tenker jeg. 600 mill

Sjekk ut "Bike Romsdal" og "Romsdal Adventure" på Facebook
Instagram: @romsdaladventure

#1316293 - 28/12/2011 12:27 Re: Premier League 2011/2012 [Re: tommygutt]
Geir_Sint Offline
Ringrev

Sted: Trondheim

...eller så vil United kjøpe ham - de kjøpte jo Berbatov for 300 000 000 kroner eller no?

g

#1316331 - 28/12/2011 13:41 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
tommygutt Offline

Scottselva
Søk hjelp!

Bale trenger vi ikke, Modric derimot....

#1316343 - 28/12/2011 14:20 Re: Premier League 2011/2012 [Re: tommygutt]
DagRS Offline
Ivrig

Sted: På toppen av bakken i Maridals...
Sitat: tommygutt
Bale trenger vi ikke, Modric derimot....

Eventuelt Sandro og Kyle Walker...

#1318678 - 03/01/2012 23:20 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
bjerkseth Online
Besatt

Sted: Lierskogen

#1319052 - 04/01/2012 23:01 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
bjerkseth Online
Besatt

Sitat: bjerkseth

Evig optimist, vi leder ligaen ved årsskiftet, City får noen leie skader og stjerner som slettes ikke liker stiv kuling og regn i januar når fruene maser om shopping og varme strender fordi Trafford Center tross alt blir kjedelig lengden. Chelsea trenger et generasjonskifte og Arsenal vet vi at ikke holder lenger enn til februar og da står vi plutselig der da rundt påske med stor pokal i sikte.

Du føler ikke du har glemt noe?

Fortsatt like sikker på at Tottenham ikke havner topp 4? 14-0 mot Everton og Rednose sitt mannskap er på tredjeplass ICON_WINK

Redigert av bjerkseth (04/01/2012 23:17)

#1319066 - 04/01/2012 23:22 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
marius_kj Offline
Entusiast

Sted: Østlandet
Som sagt...laget vi har pr i dag holder ikke til seier i PL, og sånn vi spiller i dag er vi heldige om vi får CL-plass til høsten. Fergie er vel også såpass prinsippfast at han heller ikke i dette overgangsvinduet bruker noe særlig penger.

Ser for meg at Glazers får problemer med å tilbakebetale lån ved mangel på sportslig suksess...og vips...United havner i evig uføre. *FRUSTRERT*

#1319098 - 05/01/2012 07:00 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
tommygutt Offline

Scottselva
Søk hjelp!

Da har tapet fått synke litt. Sesongens mest fortjente tap, rett og slett fordi Newcastle var bedre absolutt over hele banen. Tottenham imponerer og dersom de begynner å plukke poeng mot de beste, så er dette plutselig medalje. PL har blitt litt Tippeligaen de siste ukene, alle slår alle. Vet ikke helt om det er en styrke eller svakhet, men med de to antatt beste ute av Chmpions League i gruppespillet, er det kanskje en svakhet? Underholdning er det hvertfall.

Marius, med dine spådommer burde du lett få jobb hos supporterklubben i Scandinavia ICON_WINK det var disse spekulasjonene de kom med når Glazer overtok og når United i tillegg røk ut av CL etter å ha endt sist i gruppa, var det vistnok bare et tidsspørsmål før de beste skulle selges for å dekke gjeld, samtidig som billettprisene skulle i taket. Jeg meldte meg ut av supporterklubben i protest den vinteren i 2005, Nani og Anderson ble kjøpt i januar, alle stjernene ble værende, Old Trafford ble utsolgt i kamp etter kamp, Keane ble endelig erstattet av Carrick og resten er historie. Glazer beviste i fjor at de har god kontroll på gjelden, supporterklubben i Bergen har gått fra å henge ut Glazer og "male fanden på veggen" til kun og sitere andre medier dersom det dukker opp noe negativt om amerikanerne i avisene. Selv gjøkene i Bergen har fått med seg at vi har fire ligagull og 3 CL finaler etter at Glazer overtok. De tråkket i salaten i likhet med alle andre som avskriver United etter to tap på rad. Bare minner om at vi er fortsatt med i toppen etter tidenes værste skadesesong, Cleverley er klar igjen og med ett par nye forsvarsspillere tilbake etter skade, kan Jones flyttes fram sentralt. Med Jones og Cleverley sentralt på midten i årene som kommer, kan man lett glemme "midtbanekrisen".

United we stand!

#1319103 - 05/01/2012 08:37 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
Tulling Offline
Medlem

Sted: Trondheim
Tommygutts innlegg applauderes herved - APPLAUS!

#1319138 - 05/01/2012 10:07 Re: Premier League 2011/2012 [Re: Tulling]
DagRS Offline
Ivrig

Hvor har du det fra at Cleverly er klar igjen. Jeg finner ingen opplysninger om dette. Ellers er jeg enig i det meste du skriver. Gårsdagens tap er faktisk det ene av tre tap i årets PL som er lettest å svelge. Newcastle var best i samtlige ledd og alle spillets faser. De ga 110% og fortjente seieren. Men jeg tror de vil slite med å mobilisere denne insatsen til hver eneste match.

#1319145 - 05/01/2012 10:29 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
tommygutt Offline

Scottselva
Søk hjelp!

Cleverley har jeg fra Phil Jones sin Facebook-side, håper det stemmer. Han skulle vistnok spille reservekamp denne uka, men tror kampen ble utsatt, så da starter han neppe mot City.

Newcastle spilte over evne i går ja, noe som ofte skjer når topplagene taper. Forskjellen ligger nettopp der tror jeg. Alle kan potensielt slå alle i PL og mange svake lag henter ut sitt ypperste i disse kampene, før de taper mot Swansea hjemme i neste kamp

Roy Keane hadde en fin uttalelse etter en kamp for noen år siden, tror det var mot Watford, United vant knepent og etter kampen kom kapteinen bort for å takke for kampen, samtidig som han sa "we almost had you" hvor så Keane svarer "almost isn't enough, that's why I play for United and you play for fucking Watford" ICON_SMILE

#1319182 - 05/01/2012 11:04 Re: Premier League 2011/2012 [Re: tommygutt]
DagRS Offline
Ivrig

Fikk også med meg det fra Phil Jones sin facebookside, men den siden er ikke spesielt pålitelig.

Jeg har hørt at ankelskaden til Cleverly er mer alvorlig enn som så og at han sansynligvis ikke er tilbake før i februar. Hvor jeg har hørt det? Av en kamerat som har hørt det av en annen kamerat som sikkert har fått det med seg på et forum av en som har lest en facebookprofil av en som .....
Altså bare et rykte.

United har ært utrolig flinke til å holde skadesituasjonen og progresjonen for seg selv denne sesongen. Det verserer jo endel rykter rundt Smalling også. Etter min mening en utrolig viktig mann for United. Med han på plass er det lettere å balansere laget i og med at han lett kan bekle flere roller. Jones virket overraskende mistilpass i går.

Var overrasket over at Fergie ikke satte Valencia fram på kant, Nani over på motsatt og Rafael inn på hback og tok ut Park ved starten av andre omgang i går. Det ble utrolig enkelt for New å forsvare seg når United spilte så smalt.

#1319185 - 05/01/2012 11:12 Re: Premier League 2011/2012 [Re: tommygutt]
Clotho_NOR Offline
Veteran

Sted: København
Roy Keane hadde en fin uttalelse etter en kamp for noen år siden, tror det var mot Watford, United vant knepent og etter kampen kom kapteinen bort for å takke for kampen, samtidig som han sa "we almost had you" hvor så Keane svarer "almost isn't enough, that's why I play for United and you play for fucking Watford" ICON_SMILE

Har aldri vært noen stor Roy Keane-fan, selv om jeg ser han var en god fotballspiller. Han nådde nesten opp i knehøyde til Patrick Vieira, og det sier en del. For deg er dette en fin uttalelse fra Keane, for meg er det en bekreftelse på hva slags type Keane er. ICON_WINK

#1319197 - 05/01/2012 11:43 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
marius_kj Offline
Entusiast

Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er så galt som jeg skrev i går...forskjellen er at jeg uttrykte meg umiddelbart og ventet ikke til jeg hadde tenkt i gjennom det til dagen etter ICON_SMILE
Jeg skjønner jo at flertallet begynner å akseptere amerikanerne, det ser man jo på andelen grønn-gule skjerf som blir færre og færre, allikevel ønsker jeg dem vekk.

Når det er sagt, mye av det jeg sa i går mener jeg også i dag. Stallen er for tynn/ har for lite kvalitet, og jeg skulle ønske vi hadde flere profiler. Litt anonymt United-lag pr i dag som savner en som briljerer. Dette ser man også i skolegården der unga vil være Messi, Ronaldo, Aguero, Zlatan osv. Disse klubbene tiltrekker seg morgendagens supportere. Sjelden jeg hører noen vil være Carrick eller Berbatov.

#1319214 - 05/01/2012 12:09 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
BeefCake Offline
Veteran

Sted: Oslo
Berbatov har vel en del supportere, men kanskje ikke i Oslo. Men synes United mangler en til to stabile dribblesterke på midten. Nå minner det mest om Bayner M. på 90-tallet. Mange gode spillere, men får virkelig gode, bare ett sinnssykt godt maskineri som sjeldent feiler (vel gjort det to ganger på rad nå, but still...).

#1319222 - 05/01/2012 12:20 Re: Premier League 2011/2012 [Re: Clotho_NOR]
tommygutt Offline

Scottselva
Søk hjelp!

Sitat: Clotho_NOR

Har aldri vært noen stor Roy Keane-fan, selv om jeg ser han var en god fotballspiller. Han nådde nesten opp i knehøyde til Patrick Vieira, og det sier en del. For deg er dette en fin uttalelse fra Keane, for meg er det en bekreftelse på hva slags type Keane er. ICON_WINK

Forholdet til Keane og Viera er vel for de fleste ganske enten elsk eller hat, avhengig av laget man følger. Keane, med den vinnerviljen han viser på banen, gjør jo at jeg som United-supporter elsker han. Samtidig har han sider som selvsagt ikke er eksempler til etterfølgelse, som med Haaland, som ved Fergussons jubileum nylig og måten han forsvinner fla klubben etter å ha skjelt ut flere lagkompiser med navn for åpent kamera. Etter å ha lest selvbiografien hans fikk jeg også et helt annet inntrykk av mannen, at det faktisk bak det tøffe skallet er en ganske så myk mann. Og når det gjelder uttalelsen til Watford-spilleren, så har han jo helt rett. Man blir ikke best av å være nesten best ICON_SMILE

Viera hadde jeg selvsagt et hatforhold til når duellene stod på som verst, men har null problem i ettertid med og innrømme at mannen er noe av det bedre som har spillt på en midtbane i PL. Selvsagt bittert at det siste sparket han gjør på en ball i Arsenal-drakt er på Wembley mot United, som sikrer FA-cupen til Arsenal ICON_WINK møtte Viera i Manchester for ett par år siden, fikk slått av en prat i kø på flyplassen og også han framstår som særdeles sympatisk uten Arsenal-trøya.

#1319225 - 05/01/2012 12:25 Re: Premier League 2011/2012 [Re: marius_kj]
tommygutt Offline

Scottselva
Søk hjelp!

Sitat: marius_kj
Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er så galt som jeg skrev i går...forskjellen er at jeg uttrykte meg umiddelbart og ventet ikke til jeg hadde tenkt i gjennom det til dagen etter ICON_SMILE

Ser den ICON_SMILE klok av skade, holder jeg som regel alltid kjeft like etter tap. Etter Blackburn-tapet, måtte jeg ut i skogen for å avreagere med joggesko og heftige intervaller. Ropte stygge ord mellom hvert drag. Det gjør rett og slett fysisk vondt!!

#1319235 - 05/01/2012 12:52 Re: Premier League 2011/2012 [Re: tommygutt]
gare Offline
Søk hjelp!

Sted: Sandnes

Ser den ICON_SMILE klok av skade, holder jeg som regel alltid kjeft like etter tap. Etter Blackburn-tapet, måtte jeg ut i skogen for å avreagere med joggesko og heftige intervaller. Ropte stygge ord mellom hvert drag. Det gjør rett og slett fysisk vondt!!

Herrejemini, her taper man omtrent en gang hvert jubelår også skal det være så tungt ICON_WINK

Prøv å hold med Viking(eller det egentlige United)så vil du fort finne ut at tap er en del av hverdagen.

Ja, og fortsatt ICON_WINK så klart.

#1319239 - 05/01/2012 13:06 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
marius_kj Offline
Entusiast

Da svir det jo desto verre når man først taper ICON_TONGUE

Neida, men jeg holder med Enga her hjemme, så tro meg...jeg har fått noen smeller før ICON_SMILE

#1319243 - 05/01/2012 13:18 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
tommygutt Offline

Scottselva
Søk hjelp!

Jeg begynte å holde med United i 85, var ikke gamle knotten, men husker at jeg gråt noen ganger når United tapte tippekampen ICON_SMILE nå har det vært gode tider siden tidlig på 90-tallet, men det smerter desto mere når tapene kommer.

Nå klarer jeg ikke å engasjere meg i norsk ballspill, men skal gjøre et realt forsøk siden jeg blir Romsdaling om 14 dager med kort vei til Røkkeløkka. Er jo tross alt Solskjær vi snakker om ICON_SMILE

#1319345 - 05/01/2012 18:06 Re: Premier League 2011/2012 [Re: marius_kj]
bjerkseth Online
Besatt

Jeg skjønner jo at flertallet begynner å akseptere amerikanerne, det ser man jo på andelen grønn-gule skjerf som blir færre og færre, allikevel ønsker jeg dem vekk.

Når det er sagt, mye av det jeg sa i går mener jeg også i dag. Stallen er for tynn/ har for lite kvalitet, og jeg skulle ønske vi hadde flere profiler. Litt anonymt United-lag pr i dag som savner en som briljerer. Dette ser man også i skolegården der unga vil være Messi, Ronaldo, Aguero, Zlatan osv. Disse klubbene tiltrekker seg morgendagens supportere. Sjelden jeg hører noen vil være Carrick eller Berbatov.

Berbatov og Carrick hadde mange fans for et par år siden. Helt til penga tok dem!

#1319350 - 05/01/2012 18:26 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
tommygutt Offline

Scottselva
Søk hjelp!

De ble vel lystne på pokaler kanskje?

#1328693 - 28/01/2012 21:47 Re: Premier League 2011/2012 [Re: tommygutt]
Kriss Offline
Besatt

Sted: Børsa
Bellamy til Liverpool, må jo bli suksess.....

Til å komme gratis er han vel grei..

#1328879 - 29/01/2012 17:09 Re: Premier League 2011/2012 [Re: Kriss]
DagRS Offline
Ivrig

Sitat: Kriss
Bellamy til Liverpool, må jo bli suksess.....

Til å komme gratis er han vel grei..

De må fremdeles betale hans enorme lønn (fra City). Det er langtfra sikkert han er verdt den, selv om han har spilt godt i fravær av Suarez.

#1328920 - 29/01/2012 18:51 Re: Premier League 2011/2012 [Re: DagRS]
Kriss Offline
Besatt

Bare målet mot City var verdt lønna..
Selv om 90000 i uka er litt så er det et scoop å få Bellamy gratis.

#1329281 - 30/01/2012 13:45 Re: Premier League 2011/2012 [Re: bjerkseth]
Red1963 Offline
Entusiast

Sted: I Østmarka...
Til orientering, så var lønna i City rundt 80.000 GBP i uka. Bellers aksepterte også en lønnsreduksjon for å realisere overgangen sin til Liverpool.
Vi kan bare spekulere i hva han tjener i dag...
Men så langt har Bellers levert varene!

#1329295 - 30/01/2012 14:06 Re: Premier League 2011/2012 [Re: Red1963]
Kriss Offline
Besatt

Enda bedre.. Gratis og med noe som sannsynligvis er en "normal" lønn.

#1329354 - 30/01/2012 15:35 Re: Premier League 2011/2012 [Re: Kriss]
DagRS Offline
Ivrig

Hallo! "noneck" har vært der i noen få måneder. Det pleier jo vanligvis å ta et år før det blir bråk.
Hyggelig at dere er fornøyd og at dere mener han har levert. Sannheten er at den fotballen Liverpool spiller for tiden er utrolig lik den Norge spilte på 90 tallet. Ekstremt kjedelig, kan vinne mot hvem som helst, men like gjerne tape mot hvem som helst. De har ikke ferdigheter i laget til å sille et grunnspill med mye ballbesittelse og er etter min mening et lag som krever modernisering. At Liverpool har valgt Kenny, håper jeg er en langsiktig løsning. Mulig de vil vinne Carlings i år, men noe mer enn det tror jeg ikke de klarer på mange mange år med Kenny ved roret.

Redigert av DagRS (30/01/2012 15:36)

#1329374 - 30/01/2012 16:07 Re: Premier League 2011/2012 [Re: DagRS]
Kriss Offline
Besatt

Sitat: DagRS
Hallo! "noneck" har vært der i noen få måneder. Det pleier jo vanligvis å ta et år før det blir bråk.
Hyggelig at dere er fornøyd og at dere mener han har levert. Sannheten er at den fotballen Liverpool spiller for tiden er utrolig lik den Norge spilte på 90 tallet. Ekstremt kjedelig, kan vinne mot hvem som helst, men like gjerne tape mot hvem som helst. De har ikke ferdigheter i laget til å sille et grunnspill med mye ballbesittelse og er etter min mening et lag som krever modernisering. At Liverpool har valgt Kenny, håper jeg er en langsiktig løsning. Mulig de vil vinne Carlings i år, men noe mer enn det tror jeg ikke de klarer på mange mange år med Kenny ved roret.

Mer eller mindre forventet svada fra en sannsynligvis sur United supporter som måtte se nok et tap mot Liverpool..

Side 4 av 8 < 1 2 3 4 5 6 7 8 >