Noen som har problem med følgende: * jeg får ikke installert plugin for Firefox 6.0 * IE 9.0.8112 får jeg feilmeldingen "unsupportedDataTypeexception: your device does not support reading of the type: FitnessHistoryDirectory" Denne fikk jeg litt til og fra før også men etter oppgraderingen av Strava i går/dag, så fungerer det ikke i det hele tatt
har sendt epost til Garmin support også
Var ute for å bli KOM på Sørkedalsbakken. Ga jernet opp, og litt over toppen (snudde ved første kryss etter toppen), men segmentet kom ikke med på dagens tur. Ser ut til at det går litt lenger ned i nedoverbakken... Sånn kan vi vel ikke ha det? Sender man inn epost om sånt, eller er det den som har opprettet segmentet som kan justere (får nemlig justert mine egne)?
#1227212 - 03/08/201121:33Re: Hvem bruker Strava?
[Re: kao]
Raymond
Søk hjelp!
Sted: Tønsberg
Sende inn en mail kanskje..? Der det er automatisk genererte segmenter begynner vel segmentet typisk der stigningen begynner og slutter der det enten flater heeelt ut, eller man vipper over toppen... Kan jo være at dette kan overstyres om man får kontakt med de.
#1227314 - 03/08/201123:36Re: Hvem bruker Strava?
[Re: Raymond]
kao
Veteran
Sted: Brumunddal
Sitat: Raymond
Sende inn en mail kanskje..? Der det er automatisk genererte segmenter begynner vel segmentet typisk der stigningen begynner og slutter der det enten flater heeelt ut, eller man vipper over toppen... Kan jo være at dette kan overstyres om man får kontakt med de.
Joda, normalt er de helt greie, men det er en del tilfeller der "vi" har noen intervallbakker som "vi" alltid starter i et kryss, men så begynner tilfeldigvis stigningen noen meter før vi svinger av til bakken vår. Og da er man plutselig avhengig av å komme fra "riktig" kant. Men det er jo bare å lage et segment til da...
Egentlig ville jeg hatt starten lenger ned også... men det synes jeg nesten ikke jeg kan be om. Har sendt de en epost, så får vi se om de retter opp eller be meg ta kontakt med den som har lagd segmentet. Egentlig burde det kanskje være opplyst hvem som har satt opp segmentet, sånn at man evt kunne tatt kontakt og diskutert start/slutt-punkt...
(Prøvde forøvrig å lage mitt eget, men da kom ingen andre med... Ikke like gøy å komme langt opp på listen da)
Hadde du ventet noen minutter så hadde nok resten av folket kommet inn i segmentet ditt også. Det tar bare litt tid. Men det er uansett dumt med flere enn en versjon av hvert segment. Mulig du kan lage et nytt segment og så flagge det gamle med en beskrivelse slik at de sletter det.
Ventet tydligvis ikke lenge nok. Skal lage et nytt om de ikke retter opp i løpet av noen dager (kan sove godt når jeg nå fikk sjekket at jeg ble KOM på den "riktige" distansen.)
Jeg liker Suffer score og de nye analyseverktøyene men har "Best effort" forsvunnet? Det var moro å se hvor man hadde mest krutt i beina.
Den ligger under Analysis. Der er "Best Efforts Power Curve" det som kommer opp først, men du kan velge "Best effort Table". Ved å merke de forskjellige tidsintervallene kan du se på kartet hvor du hadde best (estimert) effekt.
Hvorfor får jeg ikke opp beregnet watt på segmentene? Begynte å bruke Strava i dag så er veldig fersk... Mener vekt på meg og sykkel er registrert riktig...
Suffer score, analysis og watt med mere er premium features nå.
Pers opp Gjelleråsen i dag med blybein og motvind(trekk)! 7.02, gammel 7.35. Må ned på 6 tallet.
Laget et KOM fra bunnen av Hagan , fra midten av broen over Nitelva og opp til T kryss avkjøringen til Rauerskauveien. http://app.strava.com/segments/700395
#1228368 - 05/08/201113:16Re: Hvem bruker Strava?
[Re: Blafreræva]
Thorst
Ringrev
Sted: Oslo
Jeg har akkurat gått over fra Garmin Connect til Strava. Som å gå fra steinalder til renessansen. Gleder meg til å sykle noen segmenter med tanke på å sette en god tid. Strava virker virkelig avhengighetsdannende...