#1104015 - 28/01/2011 17:35
11 av 14 - en real OPPTUR :o)
[Re: tommygutt]
|
Scottselva
Søk hjelp!
Sted: Isfjorden
|
Kroppen er rar. Fra fysisk og psykisk vondt de to siste dagene til en real opptur på dagens spinn-intervall! Valgte å varme opp litt ekstra før timen startet, da jeg følte meg litt stiv og øm etter kjøret. En utrolig inspirerende instruktør kombinert med en kropp som virket helt på topp igjen, gjorde dagens økt til en fryd  Har hatt flere økter i vinter hvor jeg tar meg selv i å glise fornøyd, siste draget i dag var et enste stort smil, som ble avsluttet med en fantastisk utmattende, men samtidig digg følelse. Ja, trening gir en vanedannende følelse. Avsluttet dagens drag på henholdsvis 87-89-90-92 % av maks HF. Smack, smack inn med en Herbalife-shake etter trening, dusj og nå er det helg! Nå gleder jeg meg til mere slit i helga, 3 økter igjen, jeg skal i mål før helga er omme. En motiverende god helg fra meg 
|
|
Topp
|
Bli abonnent på Terrengsykkel
Svar
Kjapt svar
Kjapp quote
|
|
|
#1104973 - 30/01/2011 15:50
12 av 12, sår hals og rolig dag
[Re: tommygutt]
|
Scottselva
Søk hjelp!
Sted: Isfjorden
|
Våknet opp med antydning til sår hals i dag, så jeg brukte fornuften og kuttet dagens planlagte dobbel til fordel for en godt kledd rooooolig tur med turski, feller, appelsin og thermos. Stolt av meg selv for at jeg var så fornuftig! Status etter første nazi-bolk: Lært enda mer om egen kropp, blitt utrolig flink til å bruke følelse og mindre opptatt av pulsklokka. Smerte-terskel har flyttet seg ett par hakk i riktig retning og summa summarum så har dette vært ubetinget positivt. Nå skal jeg absorbere to fine uker med 3 hviledager, inkludert i dag. Regner med å være tilbake i action på tirsdag kveld og jeg gleder meg allerede Utfordringen nå blir å faktisk klare å ta det rolig, men heldigvis en hektisk jobb-uke foran meg så jeg får tenke på andre ting. Kjenner jeg meg rett så klør jeg etter mere trening på tirsdag og det føles utrolig digg å være så fokusert og motivert som nå. Nazi-ukene har gjort meg ekstremt fokusert på detaljer rundt trening og jeg har planlagt hverdagen min på en måte som har vært positivt for både jobb, trening og de rundt meg. Selv om jeg har vært sliten har humøret vært sprudlende og det liker jeg! yes, yes, 3 rolige dager blir nok det tøffeste jeg har gjort på to uker, gleder meg til tirsdag 
|
|
Topp
|
Svar
Kjapt svar
Kjapp quote
|
|
|
#1107547 - 03/02/2011 16:37
Re: Det er noe rart med bloggen din Tommy!
[Re: Clotho_NOR]
|
Søk hjelp!
Sted: Nedre Eiker
|
Kan vi nå egentlig stole på at tommygutt rent faktisk er tommygutt, og ikke Hoff eller Helgerud som prøver å sabotere opplegget mitt med sin misjonering om 4x4 som virker farlig forlokkende på meg ? Tommygutt er nok tommygutt, han. Men han virker veldig tom i blikket for tida, så jeg er redd for at han har vært utsatt for en hjernevask. Øivind
21:53Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
|
|
Topp
|
Svar
Kjapt svar
Kjapp quote
|
|
|
|