Da kom Schenker-nissen helt plutselig og langt tidligere enn forventet Denne står nå å og godgjør seg i stua før jeg tar den ned i furtebua og skal begynne å polere og pusle med den så den er klar for våren 2011 Trek Remedy 9 er saken. Hadde en 8-er i fjor og vart hekta så vart ny stisykkel framfor å bytte ut den gamle hardtailen min. Gleder meg til å sette denne sammen og teste
BlidPåSti
Nytt medlem
Da er den nye stimaskinen så å si klar, mangler bare heve/senkepinne=)Santa Cruz Nomad med Fox 36 Talas Kashima, XTR-krank, XX-girvelger og kasett, XO bremser og shifter..... Gleder meg til våren!!
Fra bildet på topp er det nå nytt styre/stem, nye hjul og nye bremser. Kontinuerlig lavbudsjetts byggeprosjekt. Neste oppgradering på listen er å slenge på en MRP karbonkjedefører jeg har hatt liggende en stund.