|
|
|
Salg: Deler
|
|
Nytt pulsbelte selges. Har plutselig litt mange:-) 500kr inkludert frakt
|
|
|
|
Plukket av ny sykkel: 1. NYE 2 x XX krankgir for 2 x 10 Kr 700 pr stk high clamp/top pull 2. NYE XX skiftere 2 X10 Kr 1400.- for paret 3. XTR CS-M970 kassett, lite brukt ca 40 lette mil. 11/34 utveksling Kr 800.- Billig men er åpen for seriøse bu
|
|
|
|
Bremsen er godt brukt, litt sticky men forøvrig overhalt i fjor av Dogstar. Selges kr 300,- Nye orginale Oro bremseklosser, sintrerte, semi-metalliske t.s. Kr 100,-
|
|
|
|
Shimano deoreXT 11-36 pent brukt på ett av flere hjulsett i fjor. Selges kr 400,- Ny Shimano 105-kassett, 11-26. (Brukt låsering). Kr 350,-
|
|
|
|
Som nye. Limt m tape til ett ritt. 400,- / stk
|
|
|
|
Følgende t.s. Alle 29" Nye i pakke: 1 stk Renegade s-works 1,95" kr 300 1 stk Fasttrak s-works 2,2" kr 300,- 1 stk Fasttrak control 2,2" kr 300,- Nye aldri limt/montert: 1 stk Dugast Fast Bird 50mm kr 750,- Pent brukt med litt
|
|
Ymse
|
|
Sitter å ser på litt geometri tall fra eksisterende sykler jeg enten har selv, har hatt, (eller har lyst på) Gitt at wheelbase og overrørslengde er relativt like (innen for henholdsvis 8mm og 3 mm forskjell på de ulike syklene). Hvordan vil CHAIN
|
|
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås
|
|
Dette er en veldig interessant dokumentar om Afghanistan-krigen som er verdt å se.
|
|
Kjøp: Deler
|
|
Vanlig QR foran, 135 mm aksling bak. Kanskje et som er lettere enn originalen - typisk for grustramping med Bontrager 29-0 på. Eller et som er robust og kan brukes for stitråkking og skogsykling med Hans Dampf eller lignende. Ønsker bare å kunn
|
|
|
|
2 stk Continental Ultrasport - 700*28c rullet 10km som nye 200 kr for begge to. Kjell H
|
|
Kjøp: Sykler
|
|
Poden begynner å bli moden for å avansere fra løpesykkel til pedalsykkel. Ønsker å kjøpe en Islabikes Cnoc 16. Kan også vurdere en Cnoc 14, om noen har.
|
|
Kjøp: Deler
|
|
Hei, Har ufattelig mye sykkeldeler liggende etter endt prosjekt. Om noen har en Edge 810 de ikke trenger, men fristet til å bygge, kan vi få til en byttehandel.
|
|
Deler
|
|
Jeg driver å bygger opp igjen en scott high octane 2007 modell. Og ser at det mangler headtube til denne. Det er en løs tube som festes ved å skru sammen rammen framme. Vet at det skulle være to forskjellige headtubes til den. Det står vel en lignen
|
|
|
|
Legger ut for en kompis, ett sett Formula R1 bremser. Dette er 2012mod, og de er lite brukt. De er i farge sølv. Lengde på slanger kommer jeg tilbake med. Bilder sendes på mms, om jeg får nr. Selges grunnet overgang til xtr-brems, da resten på sykl
|
|
|
|
To nye i eske selges HBO. 500. Varen befinner seg i Trondheim
|
|
Salg: Sykler
|
|
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=41668908 kom med bud:) Super fin sykkel med demper, skivebremser og byttet til kasset med "superdrive" så det blir lett nok til å komme opp bakkene:)
|
|
Deler
|
|
Jeg har et par Zipp 404 med pariserdekk. Dekkene ble limt på for et par år tilbake og er lite slitt (kun brukt på noen ritt). Rent sikkerhetsmessig, bør jeg legge nytt lim eller er det fortsatt trygt å sykle? Tenker da på faren for at dekket skal fle
|
|
|
|
Selger følgende landeveis dekk - clincher 23 mm bredde- 1. Sett Schwalbe Ultremo zx - 23 x 622 kr. 350 for settet. Kun trillet 10 mil 2. Sett Mavic Yksion 23 mm, nye og kun tatt av nye Mavic Ksyrium SLS hjul. kr. 300 for settet 3. 1 stk dekk Vit
|
|
|
|
Hei, jeg selger en Wilier 2013 modellen Izoard XP med følgende specs: Ramme: Wilier Izoard XP karbon Monocoque Krankgiret: Shimano 105 Kranksett: FSA / Wilier Gossamer Compact 50-34 Kjede: Shimano 105 Kassett: Shimano 105 Bremser: Wilier / Tektro St
|
|
|
|
Selger min GT Zaskar sykkel, den er helt ny og ikke brukt. Rammestørrelse M. Litt spesifikasjoner: Ramme: F.O.C. Ultra Speed Blend Carbon, Triple Triangle Gaffel: RockShox Reba RL 29, Solo Air, m/ remote lockout Krank: Shimano SLX 2X10 Felger/de
|
|
|
|
1 stk Selle Italia Flite Team Edition, hvit, 600,- 1 stk Fizik Antares K:ium, hvit, 650,- 2 stk Tao Carbon flaskestativ, 400,- Priser er inkludert frakt.
|
|
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås
|
|
Hei, jeg skal selge leiligheten min i Fagerlia, Trondheim: Ramsharts vei 9. Trykk for kart Dette er en fantastisk leilighet for de som vil bo nærme både marka og byen: Ca. null meter fra marka og to kilometer fra sentrum. Fakta om leiligheten:
|
|
Ritt og arrangementer
|
|
Lørdag 6. Juli, mange som skal? Kanonflott ritt, så fremt været er brukbart, som ikke får så mye oppmerksomhet. To fjelloverganger er midt i blinken for oss på 90kg + Ikke verdens frekkeste nettsider, men HER står det litt + PÅMELDING.
|
|
|
|
Lett og luftig, Str L/XL 57-60 cm selges 350,- Ubrukt, kun testet på hodet. Kan plukkes opp i Drammensområdet. Øyvind mob 91675727
|
|
|
|
Selger to stk Shimano XT 160mm bremseskiver for Centerlock. Helt nye, aldri brukt. Kr 450 for begge! Nypris over disk er kr 700. Kan hentes i Oslo eller sendes ganske umiddelbart.
|