|
|
|
Sti
|
|
Flotte greier. Da blir det sti i ferien også :-)
|
|
Deler
|
|
www.hellore.se/experimentalprototype/ er stedet. Og ja 11delt bak, måtte ha nytt boss, det ble ca 500kr for nytt til hope pro11. Du har vell ett sett med dt240 hvis jeg ikke husker feil. De får du også bygd om.
|
|
Racer
|
|
Jeg var på torshov på fredagen var det vel og prøvde litt forskjellige sko. Var dessverre ikke så mange i min størrelse..den nye s-works var en av de jeg ville prøve, men hadde ikke små nok inne:(
|
|
Deler
|
|
Tipper det er lite sannsynlig at dette finnes, da slik beskyttelse vil gi veldig mye mindre bevegelighet. Jeg ville prøvd mye forskjellig, og sett hva som sitter godt OG går nedover nedenfor brystkassa.
|
|
Deler
|
|
Den er fin
|
|
Salg: Sykler
|
|
Brukt 4 turer på rulla i vinter, ikke vært på veien enda... Trenger sårt en ny eier som kan ta den med på tur.. Shimano Ultegra DI2. 11-25 utveklsling HMF Aero Carbom ramme og gaffel. Ritchey Foil Aero pro Carbon setepinne Syncros RR 2,0 hjulsett me
|
|
Kjøp: Deler
|
|
Har høyre og venstre XT av en litt eldre utgave. Kan sjekke modelltype hvis interessant?
|
|
|
|
Hei, jeg vraket min wtb i19 felg pga. lavt ekespenn, så tenker å bygge opp treningshjulsett med en kraftigere felg, samt ritt-bakhjul med crest felg.
|
|
Salg: Deler
|
|
Fant noen kjedestrammere til horisontale drop outs i sykkelkassa her om dagen. Ramma (On One Inbred) er solgt for lenge siden. Har også ett enkelt bakdrev som kan følge med. Ala disse, bare i sort [img]http://unheempl.info/img.php?img=a4p406j...2
|
|
|
|
Sliten Joplin som trenger en overhaling selges høystbydende. 31.6mm med hendel under setet. Returnerer ikke til fullt utstrakt stilling, men må trekkes ut etter at den har blitt komprimert. Holder posisjonen. Ingen riper eller skader på "inne
|
|
Salg: Sykler
|
|
Opp
|
|
|
|
Bump.
|
|
|
|
Fortsatt til salgs og tar i mot bud.
|
|
Utflukt
|
|
Møt opp kl 17:30 ich i dag 14.05.13 fra P-Plassen ved Stjernehallen (Ishallen i Fredrikstad) Velkommen
|
|
Ymse
|
|
Sitat: knut77 Apropos små hjul i trapper, http://vimeo.com/65855392 (5:45). Hele videoen er forøvrig veldig severdig. Wow, rått :-)
|
|
|
|
Hi, Ønsker meg et klassisk lavprofil hjulsett. (helst med campa nav) -A-
|
|
|
|
BUMP
|
|
Racer
|
|
Tar også i mot tips om Cannondale Caad 8, 9 eller 10 rammesett for salg. Komplette sykler er også aktuelt, men skal slaktes og bygges opp med Campa. Str. 56. Truls trulsholm ætt yahoo dot com
|
|
|
|
Solgt
|
|
|
|
Hei, Bombern min takker for seg, og jeg trenger ny gaffel til demoen min. Alt innenfor angitte vandring er av interesse. Send meg gjerne PM om du ahr noe. Helst 1,5 styrerør, men har reducer headsett liggende om det kun er 1-1,8" til salgs.
|
|
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås
|
|
I denne artikkelen, http://www.aftenposten.no/meninger/Brillefin-nyhet-gir-synlige-problemer-7201526.html#.UZIoubWGF8E skriver journalisten: "Her trår man inn i et landskap med hårfine grenser." Er ikke en hårfin grense det motsatte av en
|
|
Racer
|
|
Jeg hadde forresten ikke satt så stor lit til kommentatorene på Eurosport når det kommer til å diagnostisere mekaniske problemer på sykkelen min.
|
|
|
|
Sender pm
|
|
|
|
Noen som har?
|
|
Kjøp: Sykler
|
|
Hei. Ønsker å kjøpe et Cannondale Rammesett/komplett sykel i caad 8, 9 eller 10. Helst Caad 9, men alt av interesse. Str. 56/L Send mail til: trulsholm at yahoo.com Truls
|