|
|
|
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås
|
|
Spøkelser
|
|
|
|
Det rareste er kanskje at hendelsen som utløste denne tråden ikke var så langt herfra....
|
|
Deler
|
|
Før pleide jeg bare å trykke med fingrene på dekkene og kjørte etter følelse. Og så kjøpte jeg meg trykkmåler merke Schwalbe for å være med på psi-bølgen. Tror jeg brukte den riktig men den viste kun 11.7 psi framme og 17 psi bak. Kan det stemme?! J
|
|
|
|
Sitat: HeidiFHusk at skilting går foran trafikkregler, da. Det kan være skiltet vikeplikt for trafikk som krysser sykkelveg. Men ta aldri sjansen på at bilister vet å tolke vikepliktskilt med underskilt .. Husk også at vikepliktskilt ikke nødvendig
|
|
Salg: Sykler
|
|
Heisan e d mulig og nå deg på mob, mit mob nr er i så fal 41468325. For jeg har noen spørsmål angående sykklen du skal selge
|
|
Racer
|
|
Takk Dreuf. Du skal få en øl når jeg treffer deg! Mvh OveR
|
|
Deler
|
|
Sitat: baronKanonRQ finnes som 29-er-dekk! Jepp, men kun i 2.2
|
|
Deler
|
|
Sitat: mortaEller, kanskje vinkelen mellom et 32 XX1-drev og 42-skiva bak er tilnærmet lik vinkelen mellom et 22-drev og 34-skive bak?? Jaja, sånn går dagan. Snart skal jeg hjem fra jobb og sykle med mitt single pivot oppheng og XX1, blir sikkert gøy
|
|
Deler
|
|
Sitat: femte_girSitat: Mr.potatoguySannsynligvis er det olje etc. På skivene. Bruk et avfettingsmiddel og rens klosser og skiver, så skal de funke igjen. [noob på]Kan man bruke Zalo eller et annet vaskemiddel?[/noob av] Ingen? Det gjelder splitt
|
|
Ritt og arrangementer
|
|
Må bare si at farten til den yngre garden på Gullhaug gleder en gammel krok med framtiden bak seg. Av alle som kjørte 2 eller 3 runder var det totalt 14 som kjørte på under 50 minutter - 7 av disse kjørte i klassene M15 og M16!! Et par av 15 åringen
|
|
Salg: Sykler
|
|
BILD http://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=107891 Pris: 12500 sek Cyckeln är använd 1 säsong och i mycket bra skick. Strl 16,5 ” ramen görs endast i den störelsen byggpris ca 45 000 sek Ram: Da Bomb dirt bomb Bakdämpare: Maunitou Swinger 165
|
|
Ritt og arrangementer
|
|
Svaret på forrige talers spørsmål er et rungende nei! Har du rystet hodet, er det sju dagers karantene før du tar en rooolig tur. Jeg vil si at du bør la det gå minst 3 uker til første ritt. Kjedelig, men du er ikke interessert i å slite med hodepine
|
|
Ritt og arrangementer
|
|
Er det noen endring på løypa fra ifjor på strekningen Vestmarksetra - Gupu? Mener det var snakk om å introdusere et stiparti istedetfor asfalt opp fra p-plassen til Furuholmen? Skal dessverre ikke sykle rittet selv i år, men har rekruttert 2 naboer
|
|
Ymse
|
|
Sitat: MoonlitChris King-nav er flott for å varsle folk lenger ned om at de må komme seg ut av løypa CK er jo tyste som graven sammenlignet med, Syntace, Hope og Superstar Trizoid.
|
|
Salg: Deler
|
|
Hbo. 6000,- hvis jeg slipper å bytte felg, men kan sende med en ny i stedet. Kan fint brukes som den er så haster ikke å bytte.. Men helt strøken blir den ikke før det er byttet ring.
|
|
|
|
På tide å oppdatere status her kanskje. Sitat: Torshov-SimenSkulle jeg opereres for dette i Norge ville jeg ikke latt noen andre enn Dr. Løken gjøre det. Nå har jeg vært hos Løken og fått sett på sakene og det var klar indikasjon på artroskopi i h
|
|
Racer
|
|
Akademisk dette også, men våt asfalt er raskere enn tørr.
|
|
Racer
|
|
Nei, de har en nettsykkelbutikk.
|
|
Deler
|
|
Det jeg har opplevd er at det hopper/klatrer på oversiden av kassetten..
|
|
Ymse
|
|
Det skulle vel ikke foreligge en stravalogg på dette? Edit: Fant området :-)
|
|
Utflukt
|
|
Booking av plass for bobil (og telt vid det) er best å ta på Trysil Caravanplass, som ligger noen hundre meter unna for Utflukt arenaen. For booking av plass på caravanplassen må dere kontakte respesjonen på Skistar Trysil direkte på 62454466 eller
|
|
|
|
Forhåpentligvis ikke. Gidder ikke å betale for ting jeg slipper å betale for.
|
|
Kjøp: Deler
|
|
Standard 1 1/8" lager på den?
|
|
Kjøp: Deler
|
|
Bygger konesykkel, og trenger deler. Selv om jeg setter stor pris på kona tenker jeg moderat prisleie for sykkeldelene, vi snakker generelt om SLX/XT/X9 over XTR/XX. Bremser - helst Magura eller Shimano. Det er IS på ramme og gaffel, så litt eldre m
|
|
Ymse
|
|
Luftesett er ikke viktig hvis du klarer å holde slangen slik at luft ikke kommer inn,har kappet 8 stk bremseslanger,aldri trengt å lufte. Har du de skruene som skal i slangen er det som regel en enkel operasjon,de gamle er det bare å kaste.
|