|
|
|
Ymse
|
|
Etter ett par år i utlandet er jeg nå tilbake til Norge og ser fram til å få syklet litt sti, men jeg har mistet nøkkelen til min ABUS sykkellås (en slik med bøyle). Etter å ha slitt ut ett par baufiler, har jeg nå ringt rundt til samtlige sykkelbut
|
|
Racer
|
|
Foreslår city bundle (eller hva pakken het) get-to-gether på en jålete kafé på løkka. Alle i ny uniform. ser ut til at mange raphakunder liker uniformering uansett ;-)
|
|
Deler
|
|
Sitat: TrønderAndersSitat: KrissDu bør vel nevne at du da bruker clutch gir.. Jeg har vanlig gir, vil dette bli et problem med at kjedet faller av? Veldig stor sjans for det da ja. XX1 krank er laget for å funke sammen med kløtsjgir bak, hvis ik
|
|
Racer
|
|
Slangen kan du jo eliminere :-) Hvem vet, om ti år er kanskje elektroniske gir og skivebremser på landeveissykkel så bra og rimelig at det er en no-brainer.
|
|
Racer
|
|
arrg... står bare "accepted" på min ordre foreløpig...
|
|
Stjålne sykler
|
|
Ok, her må jeg vel bare beklage da, men jeg mener nå at jeg tok forbehold om vel raske slutninger? Da kom det i alle fall noe positivt ut av dette: De som eventuelt kommer over denne posten ser at jeg dummer meg ut og at selger er renvasket Ingen sk
|
|
Deler
|
|
Ja, bytt eike. Jeg røk en eike før Skramstad på Birken et år, og det var ikke gøy å se at hjulet ble mer og mer vinglete de resterende 82 kilometrene. Det holdt til mål, men kunne like gjerne endt med havari.
|
|
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås
|
|
Jeg kommer fra Ørlandet, det er vel det som er hovedbasen til det Norske flyvåpenet. Svært mange av mine beste venners foreldre og min egen far er altså yrkesmilitær. Tanken på at vi lar slike idioter gå fritt plager meg faktisk. En ting er i alle f
|
|
Salg: Deler
|
|
Säljer Wahoo Blue HR pulsbelte + Blue SC Speed and Cadence Sensor. Pulsbelte är använt 10 gånger cirka och cadence sensorn är helt ny och oanvänd. http://www.idingz.com/products/wahoo-blue-hr-pulsbelte-for-iphone-4s-og-5 http://www.idingz.com/produc
|
|
Kjøp: Deler
|
|
Ønsker å kjøpe brukte (evt nytt til en god pris) deler tilsvarende; Easton EC70 karbonstyre. Sram X0 3x9 gripshift/twistere Formula ORO bremser(komplette bremser med slanger) Richey WCS stem Røde specialized-holker. Kan også kontaktes på mail; Cgh
|
|
Ymse
|
|
Sitat: Viktor4u Det er et altfor detaljert spørsmål, er det "ny" og "gammel" innmat i RS SID XX Dempere, så var det nytt for meg, det jeg vet er at dette er årets modell, og så vidt jeg vet den første modellen i 27,5 serien fra RS
|
|
Racer
|
|
Sitat: bkDet ser ut som de valgte alternativ 1. Jeg fikk akkurat mail om at orderen er sendt.... Seriøst? Det er jo helt fantastisk.
|
|
Racer
|
|
Sitat: tobiastSitat: floleurHehe, ja. Tror ikke vi kan kreve noe som helst. Men om de vil ha euforiske norske kunder så er det vel ikke så dumt... Spot on: Føler allerede nå at jeg må bruke det jeg eventuelt "sparer", hvis røverkjøpet mo
|
|
Salg: Deler
|
|
bump igjen.. gi bud!
|
|
Ymse
|
|
Den der blir ordentlig tøff altså!
|
|
Deler
|
|
Sitat: TrønderAndersSitat: KrissDu bør vel nevne at du da bruker clutch gir.. Jeg har vanlig gir, vil dette bli et problem med at kjedet faller av? Mest sannsynlig - spesielt hvis du har fulldemper. Halvdempere er litt mindre utsatt for mistet kjed
|
|
Ymse
|
|
Sitat: RazeFazeSitat: T.SurnevikDra litt i hjelmen, da ser du fort om det har kommet noen sprekker. Hvis det ikke er noen synlige sprekker går det nok fint å fortsette å bruke den. En hjelm kan være veldig skadet uten å ha synlige sprekker. Sjeld
|
|
Ritt og arrangementer
|
|
Meldte meg på i et svakt øyeblikk. Starter i pulje 2. Blir vel kjørt av i Duengabakkene tenker jeg. Hehe. Andre som skal være med?
|
|
Ritt og arrangementer
|
|
Nå har det slutta og regne her på Konnerud og sola smyger seg imellom skylaget. Værmeldinga fremover ser jo super ut! http://m.yr.no/sted/Norge/Buskerud/Drammen/Konnerud/langtidsvarsel.html Dette blir bra!
|
|
Ymse
|
|
Tar dere turen innom Bodø kan jeg sikkert guide en tur eller to om timingen passer. Første helga i juli, nærmere bestemt 5.-7. er det Ball, det kan jeg anbefale. (Klikk i signaturen min.) da får dere testa det meste i løpet av en intensiv helg. Send
|
|
Deler
|
|
Sitat: TrønderAndersSitat: KrissDu bør vel nevne at du da bruker clutch gir.. Jeg har vanlig gir, vil dette bli et problem med at kjedet faller av? Da må du ha kjedestyring. gjerne et framgir, som du låser i ønsket stilling
|
|
Racer
|
|
Stilpolitiet går til aksjoner? http://www.bikebiz.com/news/read/no-lycra-you-re-nicked-son/014863
|
|
Deler
|
|
Utover det med støttester m.m., så er det også et sikkerhetsmessig poeng at en hjelm er lett. I tillegg til at folk (spesielt barn) faktisk tar den på. Så blir det mindre belastning på nakken, jo lettere en hjelm er. F.eks ved en påkjørsel bakfra, så
|
|
Deler
|
|
Sitat: KrissDu bør vel nevne at du da bruker clutch gir.. Jeg har vanlig gir, vil dette bli et problem med at kjedet faller av?
|
|
Ritt og arrangementer
|
|
Jeg følger min vante strategi og får flest mulig timer pr krone investert. Definitivt Pathfinder!
|