Aktive tråder | Aktive innlegg | Aktive usvarte innlegg Siste 24 timer | Siste 48 timer | Siste 7 dager
Forum   Emne
Racer
Hopp til nye innlegg Re: Stilpoliti - racer av turbo @ 1 minutt 21 sekunder siden

Sitat: ValentinoHjelmen i følgebilen da. Problemet er løst. Jeg synes ikke det er riktig løsning. Husk at det tross alt finnes folk her som ikke har følgebil.
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås
Hopp til nye innlegg Re: Stivennlig leilighet til salgs i Trondheim av erikskon @ 2 minutter 25 sekunder siden

Nå er den lagt ut for salg, visning onsdag 29. mai! http://www.finn.no/finn/realestate/homes...mp;areaId=20318
Racer
Hopp til nye innlegg Re: Er Rapha bra eller bare ser det kult ut? av Ketle @ 2 minutter 30 sekunder siden

ok, da sitter jeg igjen som dust som tenkte "jeg er trøtt og det går sikkert ikke gjennom uansett."
Hopp til nye innlegg Re: Nytt telt. av B.B. @ 3 minutter 13 sekunder siden

Jeg kjøpte Thermarest for 20 år siden, som fortsat er i bruk. Hadde uten tvil kjøp det samme igjen.
Racer
Hopp til nye innlegg Re: Vårens eventyrsykkel nærmer seg (sakte) av thearni @ 3 minutter 41 sekunder siden

Sitat: Joxxta Sitat: anderzJoxxta har fått sin armygrønne allerede Tolker jeg bildet av den rett i at han har carbonrør i seterøret? Stemmer det. Har seat post upgrade og seat tube upgrade. Venta godt over tiden jeg ble forespeilet jeg også. Men de
Racer
Hopp til nye innlegg Re: Stilpoliti - racer av Alpers @ 5 minutter 44 sekunder siden

Det må da være seigt å få en 60-åring til å bruke hjelm nå? Han har jo overlevd mang en storflom, oljekrise og sikkert et kakk eller ti i knollen. Gamle gubber er vel også litt stilige i sykkellue tenker jeg.
Deler
Hopp til nye innlegg Re: Fox RP23 Float - knirkelyder av tmork @ 9 minutter 13 sekunder siden

De har tørket rene kontaktpunktene mellom ramme og bakdemper = knirk. Ta av demper og legg en tynn fett-film på flaten - bolt på plass = alt OK.
Racer
Hopp til nye innlegg Re: Bytte kjede - stor/stor + 2 og så kom et spørsmål! av Ketle @ 12 minutter 33 sekunder siden

Sitat: VulturousStor-stor, 2 ekstra ledd + masterlink, da matcher det bra! Bruker vanligvis 25-11 kassett, men går fint å bruke 28-11 med samme kjede. Det er vel stor-stor + et ekstra ledd + masterlink som er fasiten?
Deler
Hopp til nye innlegg seter,pinner og vugge av Pedalsyre @ 13 minutter 9 sekunder siden

Kan noen gi en liten innføring i hva, hvorfor og hva skjer hvis; eks: sete med carbon rails, MÅ det ha spesiell vugge/innfesting. Evt hvorfor. Hva med ovale? Kan seter med rails av diverse metall brukes på alt? Opplys meg! Mvh
Utflukt
Hopp til nye innlegg Sykler "et lite stykke Norge" om en måned av RtC @ 13 minutter 54 sekunder siden

Noen som vil være med? http://richiethecat.blogspot.no/ Send meg evt en PM!
Ymse
Hopp til nye innlegg Re: Er fat-bike et bra konsept? av supernalle @ 16 minutter 34 sekunder siden

Sitat: Espen WDa dukket det opp en forundringspakke med mye snacks her. Blant annet en prøve på den nye SRAM X9 fatbike kranken. 748g (pluss vekt av Giga X-Pipe lageret selvsagt). Denne skal gå klar av 115mm bakdekk (4.7'' på 100mm felg), så når den
Racer
Hopp til nye innlegg Re: Stilpoliti - racer av Ketle @ 17 minutter 14 sekunder siden

Møtte en kar i dag som syklet racer uten hjelm. Hadde bare sykkelcaps. Tipper han var nærmere 60 . Så veldig Rapha ut...
Salg: Deler
Hopp til nye innlegg Re: Selges Sykelsko, landevei, Triatlon, offroad+deler av Simonuno @ 17 minutter 15 sekunder siden

Sitat: hanedalenHei igjen. Glemte helt å svare. Har du fortsatt skoene til salgs? Har fortsatt sko jeg, alle samen fakstikt
Kjøp: Deler
Hopp til nye innlegg Re: ØK: Bremser, krank, drivlinje av suzuki421 @ 18 minutter 33 sekunder siden

Har en FSA slk krank til overs. 3x9 med 170mm armer. Fungerte ikke på Fuji'n min, så den har gått en sessong på stisykkelen. Mener det er skader på stordrevet, noen riper på arma. 500.-
Deler
Hopp til nye innlegg Re: SRAM XX1 av tmork @ 19 minutter 39 sekunder siden

Sitat: Arne_AndDet blir jo ikke "problemer", bare suboptimalt. At Burner kommer med XX1-kit kan like gjerne skyldes markedets forventninger, som at man mener det er en optimal løsning. Men for all del, dette er nerderi, ingen tvil om det.
Hopp til nye innlegg Canfield The One 2009 nesten komplett av gringo @ 19 minutter 45 sekunder siden

Selger en nesten komplett 2009 Canfield the One. Alle deler er 2009 bortsett fra kjedeføreren som er fra 2012. Ramme: Canfield the One Shock: marzocchi rocco Air Gaffel: Fox 36 Talas Krank: Middelburn Gir: X0 /X9 Hjul: Halo Freedom disc (hvite) Det
Hopp til nye innlegg Re: Fox Float CTD 2013, bakdemper av Fenris @ 23 minutter 43 sekunder siden

Gammal annonse dette her gitt.. Men eg tar denne for 1800 inkl frakt dersom den ikkje er solgt. Send mail til palkrigim(ætt)gmail(dått)com (PM-en min fungerar ikkje)
Hopp til nye innlegg Re: Gledelige nyheter fra England av M@rtin @ 25 minutter 42 sekunder siden

Sitat: BoneHele kulturen ligger mange hundre år bak oss, så det er så mye som aldri kommer til å matche. Sitat: BoneMisunnelse er mye av greia, de lever tross alt i steinalderen kontra vårt samfunn. Det morsomme er at nettopp et slikt syn på an
Hopp til nye innlegg Re: Gressende hund av gare @ 29 minutter 2 sekunder siden

Sitat: Mr.potatoguyRare greier. Da skal jeg la henne gresse i fred. De gjør det for å kunne kaste opp hårballer, det er ikke bare katter som slikker seg og får mye hår i magen. Hår er svært tungfordøyelig og dermed er det lettere å kaste det opp. G
Hopp til nye innlegg Re: XT krank, SLX gir, pedaler, stem osv.. av Audz @ 35 minutter 40 sekunder siden

Truvaktiv boobar styre, Bontrager stem og holker solgt!
Ritt og arrangementer
Hopp til nye innlegg Re: Østmarkrittet av JanM @ 39 minutter 47 sekunder siden

Drøyt 100 er ikke så galt det, fortsatt en mnd til rittstart. Avlysning to år på rad er vel i så fall spiker`n i kista, selv om det er ulike arrangører....
Hopp til nye innlegg Re: RockShox Recon SL Air med remote lockout. av Audz @ 39 minutter 49 sekunder siden

solgt
Deler
Hopp til nye innlegg Fox RP23 Float - knirkelyder av erlendisme @ 50 minutter 32 sekunder siden

Hatt sykkelen på en liten service. Mest oppfetting av ledd osv. Første sykkeltur er preget av ekstremt mye knirking i bakdemperen. Høres ut som overflater med olje på som knirker..altså ikke metallisk lyd. Vanskelig å forklare...,
Racer
Hopp til nye innlegg Re: Stilpoliti - racer av NAVN? @ I dag 17:38

Endelig et svar som er både praktisk og stilig.
Utflukt
Hopp til nye innlegg Re: Trones, nytt på gang... av Kopites @ I dag 17:27

Flytter tilbake til Verdal i slutten av juni, så må få testet ut noen stier da. Guiding hadde vært super! Var ganske kjent i tronesskogen før 18 hullsbanen kom, men det har vel endret seg en del siden da
Side 1 av 162 1 2 3 ... 161 162 >